Obnovit stránku

Beneo - elektronická auta

Beneo

Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu, typ produktu a zašlete emailem na adresu: info@elektrickaauticka.cz
  • Do předmětu emailu napište "REKLAMACE ALZA" a číslo vaší objednávky
  • Autorizovaný servis vás bude kontaktovat a navrhne způsob řešení závady

Informace o délce záruky naleznete vždy v detailu produktu.

V případě poruchy Vašeho výrobku Beneo vždy nejprve kontaktujte servisní centrum emailem nebo telefonicky na níže uvedeném čísle. Na tomto telefonním čísle Vás budou operátoři společnosti Beneo informovat o dalším postupu.

Adresa:

         Beneo, s.r.o.
         Hlavná 292
         925 92 Topolnica
         Slovenská republika
         info@elektrickaauticka.cz
        

Telefon:

          Česká republika: +421 917 748 752
          Slovensko:        +421 917 748 752

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Technické poradenství
  • Možnost komfortního vyřízení reklamace z pohodlí vašeho domova zasláním náhradního dílu bez nutnosti navštívit prodejnu resp. servisní středisko (bez ztráty záruky)
  • Odborná pomoc při skládání produktu přes telefon
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Zpět
WEB4