Obnovit stránku

Naše pobočky jsou otevřeny pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 451 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

Jak zrušit objednávku

Jak zrušit objednávku

Objednali jste si na našem e-shopu zboží, ale z jakéhokoliv důvodu potřebujete objednávku stornovat? Ať už jste zaregistrovaný uživatel či nikoli, zrušit objednávku zvládnete rychle a jednoduše.

Jak stornovat - přihlášený uživatel

Účet Moje Alza na našich webových stránkách má jednu obrovskou výhodu – uchovává v sobě přehledný seznam všech vašich objednávek, díky čemuž je jejich stornování a úprava velice rychlá.

1. Přihlášení

Přihlaste se do svého účtu Moje Alza
pomocí emailové adresy a hesla.

2. Storno v Moje Alza

Následně vyhledejte požadovanou aktivní objednávku,
klikněte na Podrobnosti a zvolte možnost Zrušit objednávku.

3. Hotovo

Nyní je objednávka v pořádku stornována a zařazena do již vyřízených objednávek ve vašem účtu Moje Alza.
Jak je to s refundací online platby a vrácením peněz za už zaplacené objednávky najdete níže v nejčastějších dotazech.

Jak stornovat - neregistrovaný uživatel

V případě že objednávka byla zpracována neregistrovaným uživatelem, je její zrušení podmíněno znalostí evidenčního čísla objednávky. Toto evidentní číslo spolu s přímým odkazem na storno objednávky vždy naleznete ve vaší elektronické poště.

Nyní je objednávka v pořádku stornovaná, což můžete ověřit na stránkách Alza.cz tak, že zadáte evidenční číslo objednávky. Jak je to s refundací online platby a vrácením peněz za už zaplacené objednávky najdete níže v nejčastějších dotazech.

P-DC1-WEB27