Pro dokonalou organizaci a kategorizaci veškerých listin, které zahlcují váš pracovní stůl, jsou k dispozici kancelářské odkladače na dokumenty aneb kancelářské zásuvky. Precizní uložení veškerých listin a dokumentů využijete jak v kanceláři, tak v domácím prostředí. Jaké jsou jeho hlavní vlastnosti a výhody?
Kancelářské zásuvky oceníte zejména díky své klíčové vlastnosti, a to pomoci při organizování různých dokumentů, listin či papírů. Tento praktický odkladač na dokumenty má však i další výhody:
Jsou vyrobeny z odolného plastového materiálu s nízkou hmotností.
Kancelářský odkladač je vhodný pro dokumenty ve velikosti A4, případně i menší.
Zaoblený výřez pro snadné vytažení dokumentů.
Kolmé či předsazené stohování kancelářských zásuvek.
Kancelářské odkladače mají díky své výšce velkou kapacitu.
Široký výběr barevného provedení umožňuje rozdělení listin do různých kategorií.
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.