Pro dokonalou organizaci a kategorizaci veškerých listin, které zahlcují váš pracovní stůl, jsou k dispozici kancelářské odkladače na dokumenty aneb kancelářské zásuvky. Precizní uložení veškerých listin a dokumentů využijete jak v kanceláři, tak v domácím prostředí. Jaké jsou jeho hlavní vlastnosti a výhody?
Kancelářské zásuvky oceníte zejména díky své klíčové vlastnosti, a to pomoci při organizování různých dokumentů, listin či papírů. Tento praktický odkladač na dokumenty má však i další výhody:
Jsou vyrobeny z odolného plastového materiálu s nízkou hmotností.
Kancelářský odkladač je vhodný pro dokumenty ve velikosti A4, případně i menší.
Zaoblený výřez pro snadné vytažení dokumentů.
Kolmé či předsazené stohování kancelářských zásuvek.
Kancelářské odkladače mají díky své výšce velkou kapacitu.
Široký výběr barevného provedení umožňuje rozdělení listin do různých kategorií.