Obnovit stránku

Kancelářské odkladače a zásuvky

Pro dokonalou organizaci a kategorizaci veškerých listin, které zahlcují váš pracovní stůl, jsou k dispozici kancelářské odkladače na dokumenty aneb kancelářské zásuvky. Precizní uložení veškerých listin a dokumentů využijete jak v kanceláři, tak v domácím prostředí. Jaké jsou jeho hlavní vlastnosti a výhody?

Pokračovat
Upřesnit parametry
132 položek

Kancelářské odkladače a zásuvky

Již neprodáváme

Na vašem soukromí nám záleží

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Odmítnout vše
P-DC1-WEB14