Obnovit stránku

Naše pobočky jsou otevřeny pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 451 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

Marketingová kampaň Black Friday - prodlouženo

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
    1. Obchodní společnost Alza.cz a.s., IČ 27082440, DIČ CZ27082440, sídlem Praha 7, Jankovcova 1522/53, PSČ 170 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 8573, (dále jen „Alza“) organizuje v termínu od 00:00 hodin dne 16. 5. 2015 do 23:59 hodin dne 17. 5. 2015 (dále jen „Doba konání“) marketingovou kampaň zvanou „Black Friday“ (dále jen „Kampaň“) a tímto stanoví pravidla a podmínky Kampane, které jsou k dispozici na internetové stránce www.alza.cz/blackfriday, kdy Alza zahájila v souvislosti s touto Kampaní reklamní ofenzívu na českých TV a rádiových stanicích.
    2. Alza upozorňuje na skutečnost, že i na tuto Kampaň se vztahují podmínky pro reklamní sdělení, které Alza uvádí na internetové stránce www.alza.cz/reklama.
    3. V rámci Kampaně Alza nabízí vybrané zboží za nejlepší ceny na trhu, které si může zákazník pořídit, ale na něž nemá právní nárok a tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.
    4. Aktuální sortiment zboží nabízeného v rámci Kampaně je k dispozici na internetové stránce www.alza.cz/blackfriday.
  2. DEFINICE
    1. Alza v Kampani používá termín „nejlepší cena na trhu“, která se vztahuje k momentu spuštění Kampaně, tj. k 00:00 hodin dne 16. 5. 2015, kdy takto Alzou nabízená cena je porovnána s běžnými českými cenovými srovnávači.
    2. Alza poskytuje tuto nejlepší cenu na zboží, které má na skladě v době začátku Kampaně a to pouze do skončení Kampaně, nejpozději však do momentu vyprodání skladových zásob předmětného zboží. 
    3. Alza dále v Kampani používá termín „dostupnost“, který stanoví, které zboží se v Kampani a kdy stane dostupným, tj. kdy si jej zákazník bude moci objednat za cenu stanovenou v Kampani, přičemž zákazník bere na vědomí, že Alza má na skladu pouze určený počet předmětného zboží a že zákazník může v Kampani získat pouze jeden (1) kus konkrétního zvýhodněného zboží v rámci jedné objednávky, přičemž rozhodujícím je, aby potvrdil objednávku daného zboží, dokud má Alza zboží na skladu.
    4. Alza v Kampani dále využívá rčení „výhodnější už to nebude“, kterým reflektuje skutečnost, že zákazník může v rámci Kampaně získat zboží za nejlepší poměr ceny a výkonu při porovnání podmínek českých e-shopů při začátku Kampaně.
    5. Alza podotýká, že slevy v Kampani kalkuluje z cen zboží, které jsou nezávazně doporučeny distributorem či výrobcem, které považuje za běžné.
  3. OBJEDNÁVKA
    1. Při objednávání zboží nabízeném v Kampani je nutné postupovat v souladu s obchodními podmínkami Alzy a těmito podmínkami Kampaně.
    2. Zboží v Kampani lze zakoupit nejdříve při ukončení odpočtu času před začátkem prodeje daného artiklu.
    3. Poskytnutí slevy, resp. zboží v Kampani za zvýhodněnou cenu, je podmíněno řádným dokončením objednávky, nikoliv pouhým vložením do košíku, a řádným uhrazením provedené objednávky, přičemž v rámci Kampaně nelze využít žádných jiných cenových zvýhodnění ani slev, které může Alza poskytovat.
    4. Zákazník bere na vědomí, že pokud objednávku zboží nabízeného v Kampani nedokončí do deseti (10) minut od vložení zboží do košíku, pak je objednávka automaticky stornována.
  4. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
    1. Alza nenese žádnou odpovědnost za rychlost ani přenos dat prostřednictvím sítě Internet.
    2. Alza prohlašuje, že není odpovědná za chyby způsobené při přenosu elektronických zpráv.
    3. Alza si vyhrazuje právo měnit podmínky Kampaně a případně Kampaň zrušit.
    4. Účastník nemá právo na náhradu nákladů spojenou s účastí v Kampani.
    5. Tato pravidla Kampaně nabývají účinnosti dnem jejich vyhlášení.

V Praze, dne 15. 5. 2015

P-DC1-WEB19