Snem snad každé ženy je mít zdravé vlasy plné lesku, a když tomu tak není, první po čem obvykle sáhneme je šampon na poškozené vlasy. Na kvalitu vlasů má totiž vliv mnoho faktorů, např. naše životospráva, chemické látky či sluneční záření. Níže vám pomůžeme vybrat šampon na
poškozené vlasy.
Základem péče o vaše vlasy by měl být kvalitní šampon na zničené vlasy, který se k nim bude spolu s kondicionérem a vlasovou maskou chovat šetrně a bude o ně pečovat. Není však lehké takový přípravek vybrat, proto je dobré si připomenout některé účinné látky, které by měl šampon
obsahovat:
Arganový olej, který obsahuje omega 3 a 6 mastné kyseliny a má vysoké regenerační schopnosti.
Rostinné výtažky využívají různé extrakty a mají za úkol celkovou regeneraci a výživu suchých vlasů.
Vitamín E je silným antioxidantem a jedním z nejdůležitějších vitamínů pro růst vlasů.
Panthenol přispívá k rychlejší obnově struktury vlasů a nabízí skvělou hydrataci.
Nejlepší šampon na poškozené vlasy s keratinem
Pokud najdete šampon na poškozené vlasy obsahující přírodní složení a keratin máte napůl vyhráno. Keratin totiž zvyšuje pružnost a pevnost vlasu, čímž předchází jejich poškození. Navíc chrání vlasy před vnějšími vlivy a poskytuje jim hydrataci. Jeho
pravidelným používáním tak docílíte obnovy lesku a hebkosti.
Pro podporu obnovy a regenerace vašich vlasů zařaďte do jídelníčku i dostatek železa, zinku a vitamínu C.
Kterým složkám se naopak vyhnout?
Ne každý šampon na zničené vlasy má tak čisté složení jak bychom si přáli. Mnohé z nich obsahují složky, které vlasům spíše škodí. Je proto vhodné používat šampony bez chemických látek, především bez silikonů, parabenů a sulfátů. Avšak i ten nejlepší šampon na
poškozené vlasy někdy tyto látky obsahuje.
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.