Elektronická objednávka servisu
Přejděte na stránku podpory společnosti Acer a zadejte sériové číslo porouchaného zařízení. Následně můžete pokračovat v zadání opravy elektronickým způsobem.
V případě poruchy vašeho zařízení kontaktujte zákaznické centrum společnosti Acer na lince +420 531 027 777 pokud voláte z ČR, případně +421 2 3333 1027 při volání ze Slovenska. Dostupnost kontaktního centra je od pondělí do pátku 8:00 – 17:00 (mimo státní svátky).
Přejděte na stránku podpory společnosti Acer a zadejte sériové číslo porouchaného zařízení. Následně můžete pokračovat v zadání opravy elektronickým způsobem.
Pokud je vaše zařízení v záruce, tak prostřednictvím kurýrní služby proběhne veškerá přeprava do servisu i zpět zcela zdarma. Díky tomu ušetříte hromadu času i finančních prostředků.
Během objednávky servisu dostanete přesné informace, kdy se u vás kurýr pro zařízení Acer zastaví a následně jej přepraví do centrálního servisního centra. Ihned po opravě pak kurýrní služba opět zařízení dopraví bezpečně až k vám.
Přesnou délku opravy sice nejde dopředu určit, ale drtivá většina servisních úkonů trvá okolo 5 pracovních dnů. Počítejte tedy, že zhruba na týden se budete muset bez svého zařízení obejít.
Kód: | BEZE03000 |
Prod. číslo: | BEZE03000 |
Odkazy: | Stránky výrobce |