Obnovit stránku
Aktuální rychlost doručení: 
AlzaBoxy
Prodejny
Partnerská odběrná místa
Doručení na adresu

0-1 den
0-1 den
1-2 dny
0-2 dny

Bezstarostný servis Acer

4.7 159 hodnocení
1,-
bez DPH 0,83

Bezstarostný servis Acer

Bezstarostný servis Acer

V případě poruchy vašeho zařízení  kontaktujte zákaznické centrum společnosti Acer na lince +420 531 027 777 pokud voláte z ČR, případně +421 2 3333 1027 při volání ze Slovenska. Dostupnost kontaktního centra je od pondělí do pátku 8:00 – 17:00 (mimo státní svátky).

Chip ocenění

Elektronická objednávka servisu

Přejděte na stránku podpory společnosti Acer a zadejte sériové číslo porouchaného zařízení. Následně můžete pokračovat v zadání opravy elektronickým způsobem.



Přeprava kurýrem zcela zdarma

Pokud je vaše zařízení v záruce, tak prostřednictvím kurýrní služby proběhne veškerá přeprava do servisu i zpět zcela zdarma. Díky tomu ušetříte hromadu času i finančních prostředků.


Bezstarostný servis Acer

Odeslání do servisního centra a jeho návrat zpět

Během objednávky servisu dostanete přesné informace, kdy se u vás kurýr pro zařízení Acer zastaví a následně jej přepraví do centrálního servisního centra. Ihned po opravě pak kurýrní služba opět zařízení dopraví bezpečně až k vám.

Bezstarostný servis Acer

Délka opravy

Přesnou délku opravy sice nejde dopředu určit, ale drtivá většina servisních úkonů trvá okolo 5 pracovních dnů. Počítejte tedy, že zhruba na týden se budete muset bez svého zařízení obejít.


Co udělat před odesláním do servisu? 

  • Zálohujte svá data. V případě, že se jedná o softwarový problém nebo o jiný problém vyžadující obnovu systému, provedeme obnovu systému do původního stavu po zakoupení počítače. Zdvořile upozorňujeme, že v případě obnovy systému, ztratíte data uložená na uložištích.
  • Ujistěte, že se nejedná o softwarový problém. Pro vyloučení softwarového problému doporučujeme zálohovat data a provést obnovu systému do původního továrního nastavení.
  • Zařízení důkladně zabalte dle pokynů operátora a instrukcí pro správné zabalení a označení servisní zásilky.
  • Příslušenství dodané k produktu rovněž přibalte, pokud vás operátor nebude informovat jinak. Jedná se zejména napájecí adaptéry a kabely.
  • Do krabice přiložte kopii nákupního dokladu.
  • V případě, že se jedná o pozáruční opravu, provede technik diagnostiku závady. Na základě této diagnostiky bude vytvořena cenová nabídka na opravu a další podmínky provedení opravy závady. Cenovou nabídku obdržíte nejpozději do dvou týdnů. Oprava bude provedena v závislosti na dostupnosti náhradních dílů, nejpozději však do 30 dnů od obdržení Vašeho souhlasu s podmínkami cenové nabídky.
Kód:  BEZE03000
Prod. číslo:  BEZE03000
Odkazy: Stránky výrobce

Na vašem soukromí nám záleží

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Odmítnout vše
P-DC1-WEB30