Obnovit stránku
Během svátku 28.10. jsou uzavřeny pobočky v Děčíně, Kladně a Frýdku-Místku. Stále však můžete nakupovat bezpečně a pohodlně online.

Česká literatura a nová média

Kniha, česky
-18%
365 Kč
299 Kč
272 Kč bez DPH

Česká literatura a nová média

Od druhé poloviny devadesátých let 20. století je literatura šířena nejen prostřednictvím tištěných a audiovizuálních médií, ale využívá zároveň bezbřehý a dynamicky se vyvíjející prostor internetu. Nové digitální technologie zasáhly jak do procesu tvorby literárního textu, tak do procesu jeho recepce – a nenechaly beze změny ani principy, podle nichž dosud fungovala literatura jako komplexní komunikační systém. V čem se liší způsob tvorby a zveřejnění literárního díla v podobě textu digitálního a tištěného? Jak se změnila pozice čtenáře v prostředí interaktivních médií? Je vztah české literatury k novým médiím v nadnárodním kontextu v něčem specifický? A jde skutečně o revoluční změny, nebo jen o obměny starších literárních forem přenesených do nového prostředí?

Parametry a specifikace

Základní

Autor Karel Piorecký
Počet stran 300 stran
Rok vydání 2016
Typ Kniha
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Druh Kniha

Jazyk

Jazyk česky
Kód:  FKP206620
Prod. číslo:  978-80-200-2578-4
P-DC1-WEB27