Obnovit stránku

Naše pobočky jsou otevřeny od pondělí do soboty jen pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 399 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny, od pondělí do soboty.

Milí zákazníci, velice nás těší váš velký zájem o nákupy ❤️. Prosíme vás o trpělivost při doručení objednávek, děláme vše pro to, abychom je doručili co nejdříve. Děkujeme, tým Alza.cz 👍🏻.

Dobrý designér to všechno ví!

E-kniha, česky
299 Kč
272 Kč bez DPH

Dobrý designér to všechno ví!

Nová „učebnice designu“ představuje praktické postupy navrhování (nejen) webů

Ve třech obsáhlých kapitolách čtenáře seznámí s mnoha často přehlíženými, ale přitom nejdůležitějšími základy designérského řemesla.
Podrobně představí všechny, s nimiž designér na každé zakázce pracuje — budoucí uživatele, zadavatele zakázky i vlastní vývojářským tým — a věnuje se jejich vzájemným vztahům a častým úskalím spolupráce. Detailně vás provede celým procesem vzniku nového webu či aplikace od poptávky po dokončení, upozorňuje na důležitá a kritická místa, kde designéři často chybují, a poskytuje mnohé praktické návody a cenné rady.

Tato knížka vás nenaučí, jak dostávat nápady, jak kreslit čáry nebo držet tužku. Ale snaží se rozkrýt a pomoci pochopit všechno to ostatní, co je pro design úspěšných webů — ale třeba i aplikací, židlí nebo domů — tolik důležité a pohříchu bývá v každodenní praxi opomíjené


  1. kapitola pojednává o pozadí práce designéra a ukazuje, jak klíčové a určující jsou vztahy mezi všemi zúčastněnými aktéry a jak je lze využít k vytvoření dokonalého designu.
     
  2. nejobsáhlejší část podrobně prochází všechny kroky designové zakázky: jak získat všechny podklady i jak je zpracovat, čemu všemu a v jakém pořadí se věnovat, abychom dosáhli skvěle fungujícího výsledku.
     
  3. kapitola se pak soustředí na vizuální stránku a ukazuje, jak pracovat s grafickými prvky, prostorem, barvami a jak jejich pomocí maximalizovat účinek designu.

"Knihu můžu s klidným svědomím doporučit začínajícím webdesignerům, a zejména těm, kteří se chtějí zamyslet nad tím, jakým směrem posunout své nabídky směrem k dalším přidruženým činnostem a nabídnout tak svým klientům kromě grafických prací ostatní nedílné součásti potřebné k vytvoření úspěšného moderního webu. Od informační architektury, přes dobře vystavěnou strategii obsahu až po marketing. Kniha sice nedá obecné postupy, ale přinutí přemýšlet jinými směry." ... celou recenzi najdete ZDE
 - Ladislav Kubeš, UX designer v Alza.cz


Petr „Pixy“ Staníček

Designér, vývojář, analytik a dlouholetý popularizátor nových trendů v tvorbě webů a aplikací. Jeden z prvních blogerů na českém internetu, sloupkař a publicista. V oboru designu, médií, reklamy a později i navrhování a tvorby webů pracuje profesionálně přes 20 let. Podílel se na tvorbě prvních pravidel přístupnosti webů pro Vládu ČR, pracoval pro mnoho významných firem i institucí, jeho služeb využívají klienti z celého světa. 

4,5
Hodnotili 2 zákazníci
100+
zákazníků již zakoupilo
90 %
zákazníků doporučuje
1
uživatelská recenze
Všechna hodnocení

Parametry a specifikace

Základní

Autor Petr Staníček
Jazyk česky
Počet stran 386 stran
Rok vydání 2016
Nakladatel Petr Staníček
Kód:  EK18211
Záruka: 24 měsíců
Prod. číslo:  978-80-260-9534-7
P-DC1-WEB12