Obnovit stránku
Aktuální rychlost doručení Alza prodejny Alzaboxy AlzaExpres Expresní doručení Partnerská odběrná místa Doručení na adresu
0-1 den 0-1 den 1-3 dny 0-1 den 2-3 dny 2-3 dny

Upozorňujeme na podvodné SMS, které lákají na nevyzvednuté výhry ze slosování. Více zde. 

Emoce v marketingu

E-kniha, česky
421 Kč
383 Kč bez DPH

Emoce v marketingu

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie.

Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace?

V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací.

Parametry a specifikace

Formát a typ ochrany

Dostupný formát epub, mobi, pdf2
Druh ochrany social

Základní

Autor Jitka Vysekalová
Jazyk česky
Počet stran 296 stran
Rok vydání 2014
Nakladatel Grada
Kód:  EK11749
Prod. číslo:  978-80-247-4843-6
Odkazy: Stránky výrobce
P-DC1-WEB13