Firemní strategie pro praxi
E-kniha, česky
Firemní strategie pro praxi
Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují.
Celý popis
Parametry a specifikace
Formát a typ ochrany
Dostupný formát
pdf2
Základní
Autor
Jaroslav Charvát
Jazyk
česky
Počet stran
204 stran
Rok vydání
2006
Nakladatel
Grada
Všechny parametry
Doporuč a získej
13 Alzáků
Kód: |
EK1559 |
Záruka: |
24 měsíců |
Prod. číslo: |
80-247-1389-6 |