Obnovit stránku

Genetika: aneb Od hrášku po genom

Kniha, Česky
67,-

Genetika: aneb Od hrášku po genom

Genetika a její projevy vidíme všude kolem nás. Stačí se podívat na své sourozence, rodiče, prarodiče nebo jiné příbuzné. Vždy se najde nějaký společný rys, který je pro danou rodinu typický a který se dědí po dlouhé generace. Ať už je to barva očí, vlasů, tvar uší nebo třeba palce.

Ale kde se vlastně genetika bere? Kde leží podstata všech těchto jevů? Přece v našich buňkách – a přesněji řečeno v našich genech.

Komiks vás provede fascinujícím světem, který se ukrývá v jádrech našich buněk. Světem pracujícím ve dne v noci a pečujícím o to, aby celé naše tělo fungovalo tak, jak má. Začtěte se do příběhů vědců, bez jejichž objevů bychom dnes nemohli připravovat nemocným inzulin anebo nedokázali množit DNA pro lékařské i policejní účely.

GENETIKA, jejíž základy položil už v 19. století Gregor Mendel, už netrpělivě čeká na to, až ji objevíte!

Parametry a specifikace