Obnovit stránku

Naše pobočky jsou otevřeny pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 451 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

Image a firemní identita

E-kniha, česky
319 Kč
290 Kč bez DPH

Image a firemní identita

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření"
image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům.
5,0
Hodnotili 2 zákazníci
10+
zákazníků již zakoupilo
100 %
zákazníků doporučuje

Parametry a specifikace

Formát a typ ochrany

Dostupný formát pdf2
Druh ochrany social

Základní

Autor Jitka Vysekalová
Jazyk česky
Počet stran 192 stran
Rok vydání 2009
Nakladatel Grada
Kód:  EK1906
Záruka: 24 měsíců
Prod. číslo:  978-80-247-2790-5
P-DC1-WEB22