Obnovit stránku

Jak na sítě

Audiokniha
399 Kč
363 Kč bez DPH

Jak na sítě

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. Čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný.

Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíte, jak dát sítím řád, ovládnete jejich strategie, budete umět změřit, jestli kampaň funguje. A nebo chcete vědět, zda má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik?
Ať už se o svět sociálních sítí zajímáte sami za sebe, za vaši komunitu či za firmu, máme dobrou zprávu – mohou vám opravdu výrazně pomoci, když víte, jak na ně. Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, klienty či komunitou. A mimochodem, taky se dost pobavíte.
V KNIZE SE MIMO JINÉ DOZVÍTE
Co mám na ty sítě pořád dávat?
Jak vyzrát na algoritmy sociálních sítí?
Jak sestavit strategii a obsahový plán?
Jak to mám měřit a vyhodnocovat?
Kolik mám do sociálních sítí vlastně investovat?
Proč mi na sítích nejde prodávat?
Jak si sestavit tým a prosadit sítě ve firmě?
Které nástroje mi s tím vším pomohou?

Napsali o knize Jak na sítě

„Tuhle knihu bych dal v práci jako povinnou četbu. Reálné příklady z praxe, triky a grify českých osobností, průzračně jednoduchá vysvětlení a sranda."

Martin Jaroš, reklamní expert a marketér

„Žádné zbytečně řečičky, žádná zbytečná vata. Kniha nabitá praktickými příklady jak z České republiky, tak ze zahraničí."

Simona Kijonková, zakladatelka a majitelka společnosti Zásilkovna

„Nejkomplexnější a nejsrozumitelnější manuál k byznysovému úspěchu na sítích."

Tomáš Jindříšek, majitel agentury Dark Side

„Existují skvělí odborníci na sociální sítě. I skvělí lektoři a autoři. Ale Eliška a Michelle patří k těm vzácným osobnostem, které excelují v obojím: jsou vynikajícími profesionálkami v oblasti sociálních sítí, které navíc umí své know-how poutavým a efektivním způsobem předat dál."

Adam Zbiejczuk, konzultant sociálních sítí

„Jsem zapálený milovník sociálních sítí a současně věčný začátečník. Postuju s nadšením a dělám příšerné chyby, naštěstí je knížka Jak na sítě praktická, vtipná, laskavá k nám síťovým neumětelům a ještě vypráví příběhy. To mě na ní baví nejvíc, konkrétní případy, žádná omáčka.“

Margareta Křížová, podnikatelská poradkyně

Michelle Losekoot

Michelle Losekoot se živí marketingem už přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.

Eliška Vyhnánková

Eliška Vyhnánková - od roku 2011 působí jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Pravidelně přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Odchodu na volnou nohu předcházela dlouholetá aktivní práce se sítěmi a také rozvoj nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti NEWTON Media. Má za sebou stovky seminářů pro tisíce účastníků.

4,9
hodnotilo 13 zákazníků
100+
zákazníků již zakoupilo
90 %
zákazníků doporučuje
Všechna hodnocení

Parametry a specifikace

Audio

Délka 07:21:17

Autor

Autor Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot
Interpret Tereza Dočkalová

Podrobnosti

Rok vydání 2 019
Kategorie Česká literatura, Osobní rozvoj
Jazyk česky
Kód:  AK1B842
Záruka: 24 měsíců
P-DC1-WEB24