Obnovit stránku

Jak na sítě: Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích

Kniha, Česky
4,5 30 hodnocení
349,-
Garance nejlepší ceny

Jak na sítě: Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích

Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích

Sociální sítě představují obrovský potenciál a jedinečnou příležitost, jak se prosadit. Ať už je vaším cílem propagovat novou značku, zvýšit prodej nebo vytvořit fungující komunitu, vždy budete potřebovat jedno - pochopit principy a osvojit si strategie, abyste se na sociálních sítích už nikdy neztratili. A přesně s tímto vám kniha Michelle Losekoot a Elišky Vyhnánkové Jak na sítě: Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích pomůže. A také se při jejím čtení dost pobavíte.
Zaujmi - naslouchej - vyprávěj - vyhodnocuj. To jsou čtyři základní kameny, na kterých postavíte svůj úspěch a zazáříte na sociálních sítích. I když se virtuální svět neskutečně rychle vyvíjí, kniha Jak na sítě je pojata nadčasově. Kromě dílčích příkladů nejen z českého prostředí vám ukáže cestu, jak proniknout do tvorby kampaní, naučit se správně vyhodnocovat jejich úspěšnost a také jak správně komunikovat s cílovou skupinou.

V knize rovněž najdete doporučení dalších 50 předních českých social media marketérů a nejrůznější doplňkové materiály jako checklisty, pracovní listy nebo seznamy nástrojů.

Napsali o knize Jak na sítě

„Tuhle knihu bych dal v práci jako povinnou četbu. Reálné příklady z praxe, triky a grify českých osobností, průzračně jednoduchá vysvětlení a sranda."

Martin Jaroš, reklamní expert a marketér

„Žádné zbytečně řečičky, žádná zbytečná vata. Kniha nabitá praktickými příklady jak z České republiky, tak ze zahraničí."

Simona Kijonková, zakladatelka a majitelka společnosti Zásilkovna

„Existují skvělí odborníci na sociální sítě. I skvělí lektoři a autoři. Ale Eliška a Michelle patří k těm vzácným osobnostem, které excelují v obojím: jsou vynikajícími profesionálkami v oblasti sociálních sítí, které navíc umí své know-how poutavým a efektivním způsobem předat dál."

Adam Zbiejczuk, konzultant sociálních sítí

„Nepouštějte se do vašich sociálních hlubin bez toho, aniž si přečtete tento ultimátní návod jak to neposrat (nepokazit).“

Martin Žufánek, lihovarník moravský

„Neskutečně osvěžující protiklad instantních mouder, technicistních návodů a motivačního prázdna.“

Martin Brablec, majitel Obsahová agentura

Eliška Vyhnánková

Od roku 2011 působí jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Pravidelně přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Odchodu na volnou nohu předcházela dlouholetá aktivní práce se sítěmi a také rozvoj nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti NEWTON Media. Má za sebou stovky seminářů pro tisíce účastníků.

Michelle Losekoot

Michelle Losekoot se živí marketingem už přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních několik let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.

Parametry a specifikace

Základní

Autor Eliška Vyhnánková; Michelle Losekoot
Počet stran 328 stran
Rok vydání 2019
Typ Kniha
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Druh Kniha

Jazyk

Jazyk Česky
Kód:  FKP0305403
Odkazy: Stránky výrobce

Zkuste naše cookies

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Odmítnout vše
Vánoční rychlost doručení: Prodejny AlzaBoxy Partnerská odběrná místa Doručení na adresu Více
0-2 dny 0-2 dny 1-3 pracovní dny 1-3 pracovní dny
P-DC1-WEB35