Obnovit stránku

Od 10.5. jsou pro vás všechny  naše pobočky opět otevřeny. Máme pro vás tisíce produktů skladem a ihned k odběru, rychle a bezpečně.

Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku

E-kniha, česky
168 Kč
153 Kč bez DPH

Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku

Konkurenční potenciál firem je stěžejním faktorem udržení dynamiky podnikání. Autor se pokouší najít v plejádě existujících teorií a praktických pohledů na konkurenci společný základ, výchozí moment, o který by se mohla opřít moderně rozvíjená firma. Vychází přitom z vlastních teoretických výzkumů a zkušeností z praxe a poznatků ze současného i předchozích pracovišť. Snaží se jednak nalézt souvislosti mezi současnými poznatky z oblasti ekonomiky, řízení, hospodaření podniků a použitelnými inspiracemi z historicky starších a často již zapomenutých děl a zároveň přiměřeně spojit praktickou uchopitelnost prezentovaných myšlenek s vědeckou a teoretickou průkazností argumentů a pohledů na zkoumané téma. Navíc je uplatňován interdisciplinární přístup – přestože základní pohled na konkurenční potenciál a dynamiku podnikání se odvíjí z ekonomické teorie, jsou na konkrétní jevy uplatňována hlediska a přístupy z oblasti managementu, marketingu, sociologie, psychologie, systémové teorie. Publikace je určena především podnikatelům, vrcholovým manažerům a poradcům, dále pedagogům a studentům magisterských a doktorských studií, případně kurzů MBA a celoživotního vzdělávání v oborech podniková ekonomika a management, podnikání, marketing, poradenství v podnikání apod.
5,0
Hodnotil 1 zákazník
10+
zákazníků již zakoupilo
100 %
zákazníků doporučuje
?
neznámá reklamovanost

Parametry a specifikace

Formát a typ ochrany

Dostupný formát pdf, pdf2
Druh ochrany social

Základní

Autor Zdeněk Mikoláš
Jazyk česky
Počet stran 200 stran
Rok vydání 2005
Nakladatel Grada
Kód:  EK0631
Prod. číslo:  80-247-1277-6
P-DC1-WEB18