Obnovit stránku

BLACK FRIDAY končí dnes! ⏱️ Nenechte si utéct ty nejnižší ceny za poslední rok!

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

E-kniha, česky
254 Kč
231 Kč bez DPH

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb.

I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná — k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.

Parametry a specifikace

Formát a typ ochrany

Dostupný formát epub, mobi, pdf2
Druh ochrany social

Základní

Autor Jakub Slavík
Jazyk česky
Počet stran 192 stran
Rok vydání 2014
Nakladatel Grada
Kód:  EK11656
Prod. číslo:  978-80-247-4819-1
Odkazy: Stránky výrobce
P-DC1-WEB18