Obnovit stránku

Masová média

E-kniha, česky
419 Kč
381 Kč bez DPH

Masová média

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům.
Prof. PhDr. Jan Jirák je proděkanem Fakulty sociálních věd UK v Praze. Doc. PhDr. Barbara Köpplová přednáší na Fakultě sociálních věd UK v Praze. V nakladatelství Portál vyšla jejich společná kniha Média s společnost (2007).

Parametry a specifikace

Formát a typ ochrany

Dostupný formát pdf2
Druh ochrany social
Ukázky PDF pro čtečky

Základní

Autor Jan Jirák
Jazyk česky
Počet stran 416 stran
Rok vydání 2015
Nakladatel Portál
Kód:  EK17133
Záruka: 24 měsíců
Prod. číslo:  978-80-262-0743-6
WEB19