Obnovit stránku
Aktuální rychlost doručení Alza prodejny Alzaboxy AlzaExpres Expresní doručení Partnerská odběrná místa Doručení na adresu
0-1 den 0-1 den 1-3 dny 0-1 den 2-3 dny 2-3 dny

Upozorňujeme na podvodné SMS, které lákají na nevyzvednuté výhry ze slosování. Více zde. 

Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi

E-kniha, česky
199 Kč
181 Kč bez DPH

Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi

Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol: 1. Inovační potenciál EU-27 v letech 2007 – 2013 2. Inovace a jejich typologie v moderním pojetí tvorby hodnot 3. Uplatnění inovací v automobilovém průmyslu 4. Případová studie inovací produktů f. Danone 5. Psychologie a etika v inovačním procesu 6. Vývoj EU z hlediska konkurenceschopnosti a potenciálu inovací Znalosti si doplní především: 1. Manažeři firem 2. Pracovníci prodejních a marketingových oddělení 3. Pracovníci konstrukčních a vývojových oddělení 4. Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur 5. Studenti marketingových a ekonomických směrů Případně ostatní, pro které je podpora prodeje profesní nutností, nebo jen zajímavým oborem.

Parametry a specifikace

Formát a typ ochrany

Dostupný formát epub, mobi
Druh ochrany social

Základní

Autor RNDr. Ludvík Čichovský CSc
Jazyk česky
Počet stran 194 stran
Rok vydání 2012
Nakladatel RNDr. Ludvík Čichovský, PhD, MBA
Kód:  EK2988
Prod. číslo:  978-80-904-6453-7
P-DC1-WEB03