Obnovit stránku

Od 10.5. jsou pro vás všechny  naše pobočky opět otevřeny. Máme pro vás tisíce produktů skladem a ihned k odběru, rychle a bezpečně.

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

E-kniha, česky
Ona Dnes 15 %
Koupit se slevovým kódem 2021ONADNES15 158 Kč
186 Kč
169 Kč bez DPH

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce. První část této ojedinělé knihy vás provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejich nákupů a charakteristikami osobnostních typů zákazníků včetně těch "obtížnýchh". Druhá část je věnována zejména prodejcům, kteří se v ní dozví vše, co potřebuje znát a jak by měl jednat skutečný profesionál - od vedení úspěšného prodejního rozhovoru přes reakce na zákazníkova přání až po zvládání jeho námitek a pochybností. Čtivý a srozumitelný text doplňuje mnoho praktických tipů a příkladů.
5,0
Hodnotili 2 zákazníci
100 %
zákazníků doporučuje
1
uživatelská recenze
?
neznámá reklamovanost
Všechna hodnocení

Parametry a specifikace

Formát a typ ochrany

Dostupný formát pdf, pdf2
Druh ochrany social

Základní

Autor Ivan Nový
Jazyk česky
Počet stran 160 stran
Rok vydání 2006
Nakladatel Grada
Kód:  EK0717
Prod. číslo:  80-247-1321-7
P-DC1-WEB09