Obnovit stránku

Naše pobočky jsou otevřeny od pondělí do soboty jen pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 399 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny, od pondělí do soboty.

Milí zákazníci, velice nás těší váš velký zájem o nákupy ❤️. Prosíme vás o trpělivost při doručení objednávek, děláme vše pro to, abychom je doručili co nejdříve. Děkujeme, tým Alza.cz 👍🏻.

Obsahový marketing

E-kniha, česky
199 Kč
181 Kč bez DPH

Obsahový marketing

Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače!

Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návš­těvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti.

Autoři vám v knize mimo jiné prozradí:

  • Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium
  • Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace
  • Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu
  • Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing
  • Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní
  • Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat
  • Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledky

Kniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu.

***

Josef Řezníček

Již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým strán­kám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu.

Tomáš Procházka

Pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor.

Parametry a specifikace

Formát a typ ochrany

Dostupný formát epub, mobi
Druh ochrany social

Základní

Autor Josef Řezníček
Jazyk česky
Počet stran 224 stran
Rok vydání 2014
Nakladatel Computer Press
Kód:  EK14304
Záruka: 24 měsíců
Prod. číslo:  978-80-251-4152-6
P-DC1-WEB24