Obnovit stránku

Naše pobočky jsou otevřeny pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 451 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

POP - In-store komunikace v praxi

E-kniha, česky
253 Kč
230 Kč bez DPH

POP - In-store komunikace v praxi

První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obchodníkům, studentům marketingových oborů a dalším zájemcům o tuto atraktivní oblast marketingové komunikace. Kniha je ojedinělá tím, že vychází ze zkušeností a poznatků lokálního českého trhu, staví na provedených výzkumech, přináší praktické příklady, názory a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se měřením efektivity POP a výsledky měření, přináší pohled veřejnosti na prostředky komunikace v místě prodeje, nabízí pohled na POP v zahraničí, přibližuje minulost, současnost a budoucnost marketingu v místě prodeje, věnuje se roli a budoucnosti designu v POP aktivitách, psychologii spotřebitele v místě prodeje a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále význ
amnější roli v komunikaci se zákazníky.

Parametry a specifikace

Formát a typ ochrany

Dostupný formát pdf, pdf2
Druh ochrany social

Základní

Autor Martin Boček
Jazyk česky
Počet stran 224 stran
Rok vydání 2009
Nakladatel Grada
Kód:  EK0994
Záruka: 24 měsíců
Prod. číslo:  978-80-247-2840-7
P-DC1-WEB24