Obnovit stránku

Naše pobočky jsou otevřeny. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 411 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

Milí zákazníci, velice nás těší váš velký zájem o nákupy ❤️. Prosíme vás o trpělivost při doručení objednávek, děláme vše pro to, abychom je doručili co nejdříve. Děkujeme, tým Alza.cz 👍🏻.

Prodávat je lidské

E-kniha, česky
Je nám líto, ale prodej již skončil
Zobrazit alternativy

Nevyhovují vám alternativy?

Vybírejte z celé nabídky

Prodávat je lidské

Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní

Přesvědčujete kolegy, aby přijali váš nápad? – Prodáváte.
Rádi byste získali pro své podnikání investora? – Prodáváte. 
Přemlouváte děti, aby se učily? – Zase prodáváte.
Ať jsme zaměstnanci, podnikatelé, rodiče, učitelé… trávíme naše dny snahou působit na ostatní. Přesvědčujeme, ubezpečujeme a ovlivňujeme druhé, aby se vzdali něčeho, co mají, výměnou za to, co máme my. Ať se nám to líbí nebo ne, všichni prodáváme. Tohle není jen další kniha o prodeji a pro prodejce.
Autor knihy, Daniel H. Pink, předkládá nový pohled na složité umění prodeje, přičemž své poznatky opírá o četné sociologické studie a výzkumy. Svět se změnil, co dříve platilo a fungovalo, dnes neplatí nebo je přinejmenším neefektivní. Na téměř posvátném pravidle prodejců „pokaždé uzavři obchod“ a po léta uplatňovaných metodách nezůstal kámen na kameni. Vztah prodejce a zákazníka je jiný, rovnocenný. Prodejce dávno nedrží trumfy v rukou jako dřív. Jeho role při uzavírání obchodu se změnila.
A Pink formuluje novou trojici zásadních vlastností, které by si měl osvojit každý, kdo to s prodejem myslí vážně. A jako správný obchodník vám autor nabízí několik užitečných „vzorků zdarma“ – soubory zcela konkrétních nástrojů, tipů, rad a cvičení, které byly pečlivě vytvořeny tak, abyste novému světu prodávání opravdu porozuměli a dosáhli úspěchu.


„Neotřelý pohled na umění prodávat, spojující výsledky společenských věd, vlastního výzkumu a sebraných příběhů. ... Ohromně zábavné a užitečné.“
Forbes

„Silniční mapa, která nás ostatní dovede k našim vlastním prezentacím.“
Chicago Tribune


V knize se taky dozvíte:

  • Jak neprodávat věci, ale zážitky 
  • Jak umět plavat v oceánu odmítnutí 
  • Co je to jednoslovný kapitál 
  • Proč pomáhá tázací samomluva 
  • Co je podstatou pixarské prezentace 
  • Jaké jsou nové formy prezentace obchodních nabídek 
  • Proč jsou důležitá tři základní pravidla improvizačního divadla

Daniel H. Pink

Americký autor pěti knih věnujících se obchodní, pracovní a manažerské tématice. Jeho knihy byly přeloženy do 33 jazyků. Píše články pro The New York Times, Harvard Business Review, Fast Company a Wired. Přednáší ve firmách a na univerzitách celého světa. V roce 2011 byl v žebříčku Thinkers50 zařazen mezi 50 nejvlivnějších myslitelů světa v oblasti managementu. Žije se svou ženou a třemi dětmi ve Washingtonu, DC.

5,0
Hodnotil 1 zákazník
20+
zákazníků již zakoupilo
100 %
zákazníků doporučuje
1
uživatelská recenze
Všechna hodnocení

Parametry a specifikace

Formát a typ ochrany

Dostupný formát epub, mobi
Druh ochrany social

Základní

Autor Daniel H. Pink
Jazyk česky
Počet stran 256 stran
Rok vydání 2013
Nakladatel Jan Melvil publishing
Kód:  EK10840
Záruka: 24 měsíců
Prod. číslo:  978-80-87270-63-9
P-DC1-WEB23