Obnovit stránku

Naše pobočky jsou aktuálně otevřeny od pondělí do soboty pouze pro výdej zboží.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 347 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny, od pondělí do soboty.

Slovník mediální komunikace

E-kniha, česky
364 Kč
331 Kč bez DPH

Slovník mediální komunikace

Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky.

Parametry a specifikace

Základní

Autor Irena Reifová
Jazyk česky
Počet stran 328 stran
Rok vydání 2004
Nakladatel Portál
Kód:  EK1302
Záruka: 24 měsíců
Prod. číslo:  978-80-736-7955-2
WEB3