Obnovit stránku

Spotřební imaginace státního socialismu: Reklama v Československu 1948-1989

Kniha
Novinka! Nedělní objednávky doručíme již dnes nebo v pondělí (Jak si vyberete)
Cenová bomba
939,- Ušetříte 313,-
bez DPH 854,-

Spotřební imaginace státního socialismu: Reklama v Československu 1948-1989

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace státního socialismu přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. – Vychází ve spolupráci s Národním muzeem za podpory Ministerstva kultury ČR.

Parametry a specifikace

Základní

Autor Lucie Česálková; Ondřej Táborský; Marta Sylvestrová
Počet stran 504 stran
Rok vydání 2022
Typ Kniha
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Druh Kniha

Jazyk

Jazyk Česky
Kód:  FKP0403591
Prod. číslo:  978-80-7470-449-9
Odkazy: Stránky výrobce

Na vašem soukromí nám záleží

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Odmítnout vše
P-DC1-WEB03