Obnovit stránku

Naše pobočky jsou otevřeny jen pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 399 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

Milí zákazníci, velice nás těší váš velký zájem o nákupy ❤️. Prosíme vás o trpělivost při doručení objednávek, děláme vše pro to, abychom je doručili co nejdříve. Děkujeme, tým Alza.cz 👍🏻.

Telemarketing v praxi

E-kniha, česky
212 Kč
193 Kč bez DPH

Telemarketing v praxi

Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V novém vydání najdete aktuální data a nové zajímavé informace, např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu. Ve zcela nové kapitole se dozvíte, jak zvýšit efektivitu práce operátora z hlediska osobnostní typologie MBTI. Autoři v knize postupují od poskytování základních informací po telefonu přes aktivní prodej až po velmi specifické oblasti, jako je vymáhání pohledávek či telefonování v krizových situacích. Věnují se osobnosti telefonního operátora, faktorům úspěšnosti telemarketingu, struktuře telefonního hovoru, překonávání námitek či jednání s VIP klientelou. Druhá část knihy provází manažery výběrem pracovníků, jejich motivací, hodnocením, kontrolou a koučováním. Publikace obsahuje řadu ukázek, příkladů i praktický slovníček pojmů.

5,0
Hodnotili 2 zákazníci
10+
zákazníků již zakoupilo
100 %
zákazníků doporučuje

Parametry a specifikace

Formát a typ ochrany

Dostupný formát pdf2
Druh ochrany social

Základní

Autor Květoslava Santlerová
Jazyk česky
Počet stran 224 stran
Rok vydání 2011
Nakladatel Grada
Kód:  EK4111
Záruka: 24 měsíců
Prod. číslo:  978-80-247-3928-1
P-DC1-WEB13