Obnovit stránku

Tradiční a nové v marketingové komunikaci

E-kniha
4 1 hodnocení
69,-
bez DPH 63,-

Tradiční a nové v marketingové komunikaci

Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.

Parametry a specifikace

Formát a typ ochrany

Dostupný formát pdf, pdf2
Druh ochrany social

Základní

Autor Radim Bačuvčík
Počet stran 218 stran
Rok vydání 2011
Série Protipóly marketingové komunikace
Nakladatel VeRBuM
Jazyk Česky
Kód:  EK0607
Prod. číslo:  978-80-875-0004-0
Odkazy: Stránky výrobce

Na vašem soukromí nám záleží

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Odmítnout vše
P-DC1-WEB02