Obnovit stránku

Naše pobočky jsou otevřeny jen pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 399 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

Milí zákazníci, velice nás těší váš velký zájem o nákupy ❤️. Prosíme vás o trpělivost při doručení objednávek, děláme vše pro to, abychom je doručili co nejdříve. Děkujeme, tým Alza.cz 👍🏻.

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

E-kniha, česky
69 Kč
63 Kč bez DPH

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.

Parametry a specifikace

Základní

Autor Lenka Harantová
Jazyk česky
Počet stran 154 stran
Rok vydání 2014
Nakladatel VeRBuM
Kód:  EK11148
Záruka: 24 měsíců
Prod. číslo:  978-80-875-0052-1
P-DC1-WEB24