Obnovit stránku

Základy marketingu

Kniha, česky
-15%
Novinka! Nedělní objednávky doručíme již dnes nebo v pondělí (Jak si vyberete :)
298 Kč
253 Kč
230 Kč bez DPH

Základy marketingu

Praktická příručka o marketingu, kompletně přepracovaná a doplněná o nejnovější trendy v oboru

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.
Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy

Parametry a specifikace

Základní

Autor Miroslav Karlíček
Počet stran 288 stran
Rok vydání 2018
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Druh Kniha

Jazyk

Jazyk česky
Kód:  FKP0254910
Prod. číslo:  978-80-247-5869-5
WEB8