Obnovit stránku

Žena a muž v marketingové komunikaci

E-kniha, Česky
5 1 hodnocení
69,-

Žena a muž v marketingové komunikaci

Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.

Parametry a specifikace

Formát a typ ochrany

Dostupný formát pdf, pdf2
Druh ochrany social

Základní

Autor Radim Bačuvčík
Počet stran 260 stran
Rok vydání 2010
Série Protipóly marketingové komunikace
Nakladatel VeRBuM
Jazyk Česky
Kód:  EK5151
Prod. číslo:  978-80-904-2734-1
Odkazy: Stránky výrobce

Na vašem soukromí nám záleží

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Odmítnout vše
P-DC1-WEB18