Obnovit stránku

Naše pobočky jsou otevřeny pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 451 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

Co je Moje Galaxy?

Prémiový servis Moje Galaxy je služba pro majitele telefonů Samsung Galaxy. Dokážeme vám poradit s každým technickým dotazem, zajistit vyzvednutí vašeho poškozeného telefonu či zapůjčení náhradního. Zajistíme vám opravu v minimálním čase a pouze za použití originálních náhradních dílů.

Opravy do 48 hodin

Infolinka

800 665 377

(Po - So 8:00 - 20:00, Ne 8:00 - 18:00)

Potřebujete poradit s nastavením nebo máte technický problém? Zavolejte na speciální Infolinku Moje Galaxy, kde budete ihned spojeni s naším agentem. Ať už jde o radu či reklamaci, rádi vám pomůžeme. Doporučujeme vám také využít službu Live Assistant. Interaktivní videochat, ve kterém vám osobní formou rádi poradíme anebo názorně vysvětlíme všechny technické dotazy:

Osobní vyzvednutí

Záruční opravy

Nefunguje váš Galaxy tak, jak by měl? Nemáte čas jet do servisu? Využijte možnost dopravy vašeho telefonu do servisu a zpět!

1.

Zavolejte na Infolinku Moje Galaxy 800 665 377 a zaregistrujte svůj požadavek.

2.

Kontaktujeme vás pro upřesnění místa a času předání vašeho porouchaného telefonu.

3.

Předáte řidiči rozbitý telefon, který ho odveze na diagnostiku a vám po dobu opravy nabídne k zapůjčení náhradní.

4.

Ihned po ukončení opravy s vámi dispečer domluví místo a čas předání opraveného telefonu a vyzvednutí zapůjčeného zařízení.

Mimozáruční opravy

Chcete využít službu Moje Galaxy, ale váš telefon už není v záruce nebo jste si jej mechanicky poškodili? Službu jsme rozšířili i o mimozáruční opravy vašeho Galaxy.

1.

Zavolejte na Infolinku Moje Galaxy 800 665 377 a zaregistrujte svůj požadavek. Následně vás kontaktujeme pro upřesnění místa a času předání vašeho porouchaného telefonu.

2.

Předáte řidiči svůj rozbitý telefon, který ho odveze na diagnostiku a vám na dobu opravy nabídne k zapůjčení náhradní.

3.

Dispečer vám na základě provedené diagnostiky telefonu sdělí cenovou nabídku opravy.

4.

Ihned po ukončení opravy s vámi dispečer domluví místo a čas předání opraveného telefonu, způsob platby a vyzvednutí zapůjčeného zařízení.

Prioritní servis

Už nemusíte dlouze čekat na opravu vašeho telefonu! Zákazníci s telefonem zakoupeným v ČR mají možnost expresní opravy v našich servisních centrech v Praze, Brně i Ostravě. Opravu vám zajistíme do 1 hodiny, pokud to charakter závady dovolí.

Prémiové telefony

Služba Moje Galaxy je zcela zdarma* pro prémiová mobilní zařízení. Více o konkrétních modelech si můžete přečíst na produktových stránkách.

Galaxy Note10 | Note 10+

Galaxy S10e | S10 | S10+

Galaxy Note9

Galaxy S9 | S9+

Galaxy Note8

Moje Galaxy Express

Představujeme vám službu Moje Galaxy Express. Váš telefon vyzvedneme, opravíme a přivezeme až k vám domů do 2 pracovních dnů jen za 349 Kč. Služba je platná pro Prahu a okolí do 20 km. Pro více informací a objednávky prosím kontaktujte naší infolinku na čísle 800 665 377.

Další služby

Moje QLED

Máte technický problém s vaší QLED TV? Potřebujete poradit s nastavením? Nebo vás zajímá, v jakých verzích a kde se dá zakoupit?

 

Moje Galaxy B2B

Služba Moje Galaxy B2B platí i pro zařízení zakoupená firemním zákazníkem v oficiální distribuční síti České republiky.

 

Moje Domácnost

Máte technický problém s vaší ledničkou či pračkou? Potřebujete poradit s nastavením? Nebo vás zajímá, v jakých verzích a kde se dají spotřebiče zakoupit?

 

Všeobecné obchodní podmínky

Mimozáruční servis

Podmínky mimozáruční opravy mobilních telefonů v rámci služby Moje Galaxy.

Záruční servis

Podmínky záruční opravy mobilních telefonů v rámci služby Moje Galaxy.

P-DC1-WEB24