Obnovit stránku

Přehled pojistných produktů a rozšířených záruk

Informace o každé ze služeb naleznete po rozkliknutí příslušného názvu služby:

Pojištění proti rozbití a krádeži

Pojištění proti rozbití a krádeži

?Pojištění proti rozbití a krádeži

?Alza NEO - Pronájem

Postup pro nahlášení škody

Došlo ke škodě? Než zavoláte - připravte si:

  • Číslo nákupního dokladu
  • SN poškozeného výrobku (pokud je výrobcem přiděleno)
  • Příčinu škody (přesný popis situace, za které k poškození či odcizení výrobku došlo).
  • V případě odcizení výrobku:
    - Usnesení o odložení případu
    - Úřední záznam (ten může být i pod názvem Protokol, Výpověď nebo Nahlášení)
    - Potvrzení o blokaci IMEI (pokud se jedná o 3G/4G zařízení)

Operátor si od vás tyto informace poznamená a sdělí vám číslo, pod kterým bude škoda evidována.

Nahlášení pojistné události

+420 225 340 777

Dovolujeme si vás upozornit, že veškeré hovory jsou monitorovány.

A co potom?

Poškozený výrobek:

Poškozený výrobek bez zbytečného odkladu osobně přineste na jakoukoli naší prodejnu.

Odcizený výrobek:

Dokumenty, zmíněné ve čtvrté odrážce viz výše dodejte na jakoukoli naší prodejnu nebo je zašlete na [email protected]. Nezapomeňte prosím uvést přidělené číslo škody.

Upozornění:

Lhůta na vyřízení pojistné události počíná běžet okamžikem předání poškozeného výrobku nebo dodáním všech dokladů od Policie.

Na vašem soukromí nám záleží

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Odmítnout vše
P-DC1-WEB03