Obnovit stránku

Během svátku 28. 9. mají všechny pobočky otevřeno, kromě prodejen Brno-Bystrc, Děčín, Frýdek-Místek, Příbram a Kladno.

Ochrana displeje dle vlastní volby

Ochraňte svůj telefon před poškozením.
Vyberte si sklo dle vlastního výběru.

  • Displej budete mít chráněný hned při prvním rozbalení
  • Zajistíme profesionální nalepení na prodejně nebo vám telefon doručíme již s nalepeným sklem
  • Službu si můžete zakoupit na vaše stávající nebo nové zařízení
ochrana displeje dle vlastní volby
Zpět na všechny služby

Nalepení ochranného skla na prodejně

1

Zakupte ochrannou fólii/sklo

Vyberte si z nabídky ochrannou fólii/sklo a k němu zvolte službu Ochrana displeje dle vlastní volby.

2

Sklo nalepíme na zařízení

Na vámi vybrané pobočce technik sklo profesionálně nalepí.

3

Nejste se službou spokojeni?

Pokud dojde k chybnému nalepení skla technikem, vrátíme vám peníze za službu i za sklo/fólii.

Nalepení ochranného skla s doručením domů nebo do AlzaBoxu

1

Zakupte ochrannou fólii/sklo

Vyberte si z nabídky ochrannou fólii/sklo, k němu zvolte službu Ochrana displeje dle vlastní volby a vyberte mobilní telefon, na který budete chtít ochranu displeje aplikovat.

2

Sklo nalepíme na zařízení

Náš profesionálně vyškolený technik nalepí na vaše nové zařízení sklo/fólii.

3

Zboží vám doručíme nebo si jej vyzvednete

Vy dostane své nové zařízení již s aplikovaným ochranným sklem/fólií.

Kde službu najdu?

Službu lze zakoupit ke všem ochranným sklům a fóliím, na které se služba vztahuje, a vždy ji najdete v prvním kroku košíku.

ochrana displeje dle vlastní volby screenshot umístění služby Jít nakupovat

Ochrana displeje prodlouží život vašemu telefonu

Telefon vám vydrží déle v bezvadném stavu

Nejčastěji kladené dotazy

Mohu si službu zakoupit, i když chci ochranu displeje na své stávající zařízení?

Ano, vyberete si ochranné sklo a zakoupíte službu. Na vámi vybrané pobočce technik sklo profesionálně nalepí.

Jak dlouho budu čekat na realizaci po vytvoření objednávky?

V případě zakoupení skla a služby na vaše stávající zařízení se doba doručení odvíjí od zvolené dopravy. Pokud si zakoupíte nový telefon a vyberete tuto službu, doba doručení se prodlouží o 1 pracovní den od vámi zvolené dopravy.

Jak postupovat v případě, že se službou nebudu spokojen?

Pokud dojde k chybnému nalepení skla technikem, vrátíme vám peníze za službu i za sklo/fólii. V případě úmyslného poškození či odlepení je částka za službu nevratná, protože služba byla využita a správně provedena.

Jak postupovat při reklamaci služby?

V případě reklamace je nutné mít vytvořenou fotodokumentaci. Reklamaci je možné provést na kterékoliv pobočce, případně založit online na webu Alza.cz. Poté dojde k posouzení a dořešení reklamace.

Nemáte ještě aplikaci Alza?

Stáhnout aplikaci Alza v Google Play Stáhnout aplikaci Alza v App Store

Poděl se s přáteli

Zaujala tě nabídka? Tak proč si ji nechávat pro sebe?
Udělej radost známým.

Na vašem soukromí nám záleží

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Odmítnout vše
P-DC1-WEB08