Obnovit stránku

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód PLATIMONLINE při objednávce nad 1 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

Pojištění proti rozbití a krádeži

Okamžitá výměna

V případě závady nečekejte na vyřízení reklamace. Přijďte si rovnou pro nové zboží.
  Vadné zboží vám okamžitě vyměníme za nové.
  Možnost výměny zboží již od 35 Kč.
  Pokud zboží nepůjde vyměnit, vrátíme vám peníze za službu zpět.
Sandra Petuchová
Sandra Petuchová
Kostelec nad Labem

“Přestože mám dobrou zkušenost s Alzou a vyřízením reklamace, nechci čekat ani den na případnou opravu mého kávovaru. Je to pro mne nástroj denní potřeby, takže služba okamžité výměny u mne jistá...”

František Lopata
František Lopata
Litovel

“Měl jsem službu okamžité výměny ke sluchátkům. Když mi přestal hrát pravý špunt, Alza mi hned dala nové a nemusel jsem na nic čekat.”

Petr Bouček
Petr Bouček
Mohelnice

“Pořídil jsem si službu okamžité výměny k paměťové kartě do kamery v autě. U tak levné věci se mi nikdy nechce čekat na opravu a vždycky si koupím novou. Takhle alespoň ušetřím.”

Otázky a odpovědi

Dostanu produkt obratem když donesu svůj nefunkční na reklamaci?

Pokud je adekvátní zboží na dané prodejně skladem, tak ano. V opačném případě technik adekvátní produkt k výměně na prodejnu objedná při Vaší návštěvě. Jakmile produkt dorazí na pobočku, přijde Vám sms a email. Adekvátním se myslí nejen po stránce funkčnosti, ale také opotřebení a stavu reklamovaného zboží.

Dojde k výměně i když je zboží mechanicky poškozené?

Pokud je zboží mechanicky poškozené, tak není možné službu využít.

Co když zboží není skladem?

Pokud nemáme Váš model skladem, budeme případ řešit standardní reklamcí a částka za službu Vám bude vrácena formou dobropisu, případně reklamaci vyřešíme výměnou za jiný model.

Je možné Okamžitou výměnu dokoupit dodatečně?

Ano, službu Okamžitá výměna je možné zakoupit do čtrnácti dnů od objednání. Pozdější dokoupení bohužel není možné.