Podmínky služby ochrana displeje dle vlastní volby
Ochrana displeje dle vlastní volby- Všeobecné podmínky služby
I. Definice pojmů
Služba „Ochrana displeje“
Služba „Ochrana displeje“ (dále jen „služba“) spočívá v závazku prodávajícího aplikovat ochranu displeje pomocí ochranného skla zakoupeného kupujícím u prodávajícího.
„Ochranný prostředek“
Ochranné sklo či ochranná folie podle nabídky prodávajícího vztahující se k danému typu zboží, na něž má být služba využita.
Prodávající
Alza.cz a.s., IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440, se sídlem Jankovcova 1522/53, Holešovice, 170 00 Praha 7, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze sp. zn. B 8573.
Kupující
je fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby pro svou osobní potřebu, za účelem výkonu podnikání či za účelem podnikání s těmito výrobky či službami.
II. Zakoupení služby společně se zbožím
- Každý kupující má možnost při zakoupení zboží z e-shopu www.alza.cz, kterého se možnost zakoupení této služby týká, zakoupit též službu. K jednomu kusu zboží je možné zakoupit pouze jednu tuto službu.
- Zboží, kterého se možnost zakoupení této služby týká, je označeno možností volby této služby při koupi.
- Službu lze zakoupit před vyzvednutím objednávky zboží.
- Cena za službu Ochrana displeje je uvedena vždy v detailu příslušného zboží na www.alza.cz.
- Kupující zaplatí cenu služby zároveň se zakoupeným zbožím, kterého se služba týká.
- Služba je výslovně uvedena na nákupním dokladu.
III. Poskytnutí služby zakoupené se zbožím
- Kupující bere na vědomí, že pro poskytnutí služby je nezbytné zakoupené zboží, jehož se aplikace služby týká, rozbalit, a souhlasí s tím, že prodávající za tím účelem zboží rozbalí.
- Kupující bere na vědomí, že pro poskytnutí služby je nutný dodatečný čas pro její řádné poskytnutí a že objednání služby může mít vliv na termín dodání zboží.
IV. Zakoupení a poskytnutí služby na pobočce
- Službu lze zakoupit též přímo na pobočce prodávajícího (k donesenému zboží či po vyzvednutí objednávky, bude-li požadovaný ochranný prostředek skladem).
- Pro poskytnutí služby na pobočce je nutné mít zakoupený vlastní ochranný prostředek od prodávajícího, případně si jej zakoupit na pobočce před aplikací. Poskytnutí služby za použití jiného ochranného prostředku než zakoupeného od prodávajícího není možné.
V. Doživotní záruka
- Na první poskytnutí služby prodávající poskytuje doživotní záruku spočívající v tom, že kupující má právo na jednu výměnu aplikovaného ochranného prostředku při jeho odlepení, které není způsobeno kupujícím nýbrž výrobní vadou ochranného prostředku.
- Doživotní záruka se vztahuje pouze na první aplikaci ochranného skla, nikoliv na mechanické poškození zákazníkem.
VI. Reklamace služby
- Při reklamaci poskytnutí služby je nutné dodat fotodokumentaci prokazující, že služba je špatně provedená. Poté dojde k posouzení a v případě uznání reklamace služby i následnému řešení výměnou za novou ochranu téhož druhu, případně vystavením dobropisu.
- V případě uznání reklamace a jejího řešení prostřednictví aplikace nového ochranného prostředku stejného druhu stále platí doživotní záruka na nově aplikovanou ochranu.
VII. Okamžik poskytnutí služby a Ukončení služby
- Služba je poskytnuta v okamžiku doručení zboží kupujícímu spolu s aplikovaným ochranným prostředkem. Kupující – spotřebitel souhlasí s poskytnutím služby před uplynutím 14ti denní lhůty pro odstoupení od smlouvy a bere na vědomí, že využije-li tohoto práva poté, co mu bylo zboží doručeno, nemá nárok na vrácení ceny za službu. Služba byla tímto spotřebována.
- V případě, že prodávající nebude schopen službu zajistit v uvedených termínech, zavazuje se prodávající vystavit dobropis na cenu služby v její plné původní výši.
V Praze dne 28.4.2022