Obnovit stránku

Pojištění proti rozbití a krádeži

Vypadl Vám telefon z ruky, ukradli televizi, či snad polili notebook? S našim pojištěním Vás už podobné situace nerozhodí.

  • Pojištěním se chráníte před před náhodným rozbitím nebo krádeži, a to kdekoliv na světě.
  • Darujte třeba telefon s pojištěním proti rozbití a krádeži – služba je vázána na produkt, ne majitele.
  • Máme pozitivní recenze a zkušenosti: 9 z 10 případů na Alza.cz řešíme totiž ve prospěch zákazníka.
  • Spoluúčast jen 10 % z kupní ceny
  • Pojistit proti rozbití a krádeži se může kdokoliv, včetně podnikatelů a právnických osob.
skupina elektroniky
Zpět na všechny služby

Jak to funguje?

  • Pojistěte se proti rozbití a krádeži

    Ke zboží v Košíku zvolte Pojištění proti rozbití a krádeži. Zaplacením službu aktivujete.

  • Jak uplatnit pojištění?

    Poruchu, rozbití nebo krádež ohlašte na +420 225 340 777. V případě krádeže si připravte dokumenty od Policie.

  • Uzavření pojistné události

    Vaši pojistnou událost vyřešíme co nejrychleji. Vyčkejte na reakci.

Cena služby je variabilní – odvíjí se od ceny samotného zboží.
Pojištění obsahuje i omezení krytí a výluky z pojištění, se kterými se seznamte v pojistných podmínkách, které jsou zde k dispozici.

Aktuální pojistné podmínky platné od 1. 9. 2020

Kdy se pojištění elektroniky vyplatí?

Pojištění elektroniky se vyplatí u dražších zařízení s cenou nad 5 tis. Kč. Kvůli velkým, a přitom křehkým displejům se typicky doporučuje pojistit mobilní telefony, notebooky, tablety, chytré hodinky či televize. A za pocit bezpečí se vyplatí připlatit taktéž u fotoaparátů, které jsou častým terčem krádeží.

Jak pojistit elektroniku?

Pojištění proti rozbití a krádeži lze zakoupit ke všem produktům, na které se služba vztahuje, a vždy ji najdete v prvním kroku košíku.
výběr služby Pojištění proti rozbití a krádeži
Jít nakupovat

Často kladené dotazy


  • Jaké případy jsou řešeny ve prospěch zákazníka?

    Pojištění proti rozbití a krádeži pokrývá širokou paletu životních situací. Namátkou:

    • - někdo do Vás strčí, telefonujete a přístroj Vám vypadne z ruky
    • - z Vašeho bytu, domu nebo chaty Vám ukradnou televizi
    • - svou nešikovností si polijete notebook
    • - kapsář Vám v MHD odcizí mobilní telefon
    • - telefon Vám spadne do toalety (ano, i to se stává)
    • - během dovolené Vám ukradnou fotoaparát
  • Jaké případy jsou zamítnuty?

    I tyto případy mohou nastat, ale pojištění se na ně bohužel již nevztahuje:

    • - krádež přístroje z automobilu
    • - zapomenete telefon na kapotě auta a rozjedete se
    • - usnete na lavičce a někdo Vám odcizí přístroj
    • - necháte si s přístrojem hrát malé dítě
    • - rozbijete přístroj během bungee jumpingu nebo jiného rizikového sportu
    • - během jízdy na kole Vám telefon vypadne ze zadní kapsy

    Úplný výčet výluk z pojištění naleznete v Pojistných podmínkách.

  • Jak probíhá vyřizování pojistné události?

    V případě poškození se výrobek nejprve zasílá do autorizovaného servisního střediska, kde provedeme diagnostiku a zjistíme možnosti opravy. Na základě cenového návrhu (vyčíslení nákladů na opravu) a dostupnosti náhradních dílů likvidátor pojišťovny rozhodne, zda je oprava rentabilní, nebo dojde k ukončení jiným způsobem (výměnou nebo dobropisem).

  • Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

    Každý případ se snažíme vyřídit do 45 dnů od předání produktu nebo od doručení potřebných dokumentů od Policie v případě odcizení. Tento termín je také u drtivé většiny případů dodržen. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je až 90 dnů, stejně tak je tato hodnota uvedena v pojistné smlouvě. Lhůta na vyřízení pojistné události počíná běžet okamžikem předání poškozeného výrobku nebo dodáním všech dokladů od Policie.

  • Jak nahlásím pojistnou událost?

    Poruchu, rozbití nebo krádež nahlaste na: +420 225 340 777 nebo e-mailem na sluzby.administrace@alza.cz. Vznik škodní události můžete nahlásit také i samostatnému likvidátorovi pojistných událostí e-mailem na hlaseni@rgconsulting.cz.

    Připravte si:

    • - číslo nákupního dokladu,
    • - SN poškozeného výrobku,
    • - příčinu škody (přesný popis situace, za které k poškození či odcizení výrobku došlo).

    V případě odcizení výrobku si navíc nachystejte:

    • - usnesení o odložení případu,
    • - úřední záznam (ten může být i pod názvem Protokol, Výpověď nebo Nahlášení),
    • - potvrzení o blokaci IMEI (pokud se jedná o 3G/4G zařízení).

    Operátor si od vás tyto informace poznamená a sdělí vám číslo, pod kterým bude škoda evidována. Poškozený výrobek bez zbytečného odkladu osobně přineste na jakoukoli naší prodejnu.

  • Bude po mně jako plátci DPH požadováno uhrazení DPH, tak jako v případě pojištění vozu?

    Ano, pokud bude případ řešen opravou. Bude po Vás jako plátci DPH požadováno uhrazení spoluúčasti ve výši 10% z kupní ceny produktu a zároveň je nutné uhradit DPH z ceny opravy (vztahuje se i na výměnu v servisním středisku za jiný kus). Dané DPH je však možné jako v jiných případech, požadovat po státu zpět.

  • Zapůjčíte mi náhradní výrobek po dobu opravy?

    Aktuálně neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

  • Kde naleznu starší podmínky pojištění?
  • Nesouhlasíte s vyřízením pojistné události?

    V případě nesouhlasu s vyřízením Vaší pojistné události Vám doporučujeme se obrátit na samostatného likvidátora pojistných událostí RG Consulting s.r.o. na emailovou adresu reklamace@rgconsulting.cz. Obratem obdržíte zprávu o zahájeni šetření reklamace. To může trvat až 30 dnů, dle vytíženosti a složitosti případu.

P-DC1-WEB27