Obnovit stránku

Během svátků 5.7. a 6.7. mají všechny naše pobočky otevřeno.

Získejte doručení ZDARMA na rok pouze za 25 Kč měsíčně! Více informací

Pojištění proti rozbití a krádeži

Jistota v situacích, které se mohou přihodit každému z nás

  • Služba, která chrání náš přístroj při každodenních činnostech
  • V případě rozbiti Vám zboží opravíme nebo vystavíme dobropis
  • 9 z 10 pojistných události vyřešíme ve prospěch zákazníka
  • Žádné neplánované finanční výdaje
skupina elektroniky
Zpět na všechny služby

Jak služba pomáhá zákazníkům?

Proč se to opravdu vyplatí?

  • Zákazník si pořídil službu, která chrání v náhodných situacích

  • Reklamační proces vyřešila a uhradila Alza

  • Zákazník ušetřil na opravě

  • Pojištění proti rozbití a krádeži se vyplatí

Jak to funguje?

  • Pojistěte se proti rozbití a krádeži

    Ke zboží v Košíku zvolte Pojištění proti rozbití a krádeži. Zaplacením službu aktivujete.

  • Jak uplatnit pojištění?

    Poruchu, rozbití nebo krádež ohlašte na +420 225 340 777. V případě krádeže si připravte dokumenty od Policie.

  • Uzavření pojistné události

    Vaši pojistnou událost vyřešíme co nejrychleji. Vyčkejte na reakci.

Cena služby je variabilní – odvíjí se od ceny samotného zboží.
Pojištění obsahuje i omezení krytí a výluky z pojištění, se kterými se seznamte v pojistných podmínkách, které jsou zde k dispozici.
K 01.08.2021 jsme zásadně upravili pojistné podmínky - výluky jako jsou děti či domácí mazlíčci u nás nehledejte.

Aktuální pojistné podmínky platné od 1. 8. 2021

U jakého zboží se pojištění nejvíce vyplatí?

Doporučujeme sjednat pojištění především u mobilních telefonů, notebooků, chytrých hodinek či televizí, a to hlavně kvůli displejům a obrazovkám. Vhodné je pojistit i fotoaparáty a to především kvůli častým krádežím.

Jak pojistit elektroniku?

Pojištění proti rozbití a krádeži lze zakoupit ke všem produktům, na které se služba vztahuje, a vždy ji najdete v prvním kroku košíku.
výběr služby Pojištění proti rozbití a krádeži
Jít nakupovat

Často kladené dotazy


  • Jaké případy jsou řešeny ve prospěch zákazníka?

    Pojištění proti rozbití a krádeži pokrývá širokou paletu životních situací. Namátkou:

    • - někdo do Vás strčí, telefonujete a přístroj Vám vypadne z ruky
    • - z Vašeho bytu, domu nebo chaty Vám ukradnou televizi
    • - svou nešikovností si polijete notebook
    • - kapsář Vám v MHD odcizí mobilní telefon
    • - telefon Vám spadne do toalety (ano, i to se stává)
    • - během dovolené Vám ukradnou fotoaparát
    • - pejsek Vám rozkousá klávesnici
    • - dítě Vám shodí tablet ze stolu
  • Jaké případy jsou zamítnuty?

    I tyto případy mohou nastat, ale pojištění se na ně bohužel již nevztahuje:

    • - krádež přístroje z neuzamčeného automobilu
    • - telefon si odložíte v klubu na bar
    • - baterie notebooku začne rychle ztrácet na kapacitě, případně se nafoukne
    • - běžné opotřebení a poškrábání displeye
    • - odcizení telefonu v čase požívání alkoholu
    • - vady kryté zákonnou zárukou

    Úplný výčet výluk z pojištění naleznete v Pojistných podmínkách.

  • Jak probíhá vyřizování pojistné události?

    V případě poškození se výrobek nejprve zasílá do autorizovaného servisního střediska, kde provedeme diagnostiku a zjistíme možnosti opravy. Na základě cenového návrhu (vyčíslení nákladů na opravu) a dostupnosti náhradních dílů likvidátor pojišťovny rozhodne, zda je oprava rentabilní, nebo dojde k ukončení jiným způsobem (výměnou nebo dobropisem).

  • Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

    Každý případ se snažíme vyřídit do 45 dnů od předání produktu nebo od doručení potřebných dokumentů od Policie v případě odcizení. Tento termín je také u drtivé většiny případů dodržen. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je až 90 dnů, stejně tak je tato hodnota uvedena v pojistné smlouvě. Lhůta na vyřízení pojistné události počíná běžet okamžikem předání poškozeného výrobku nebo dodáním všech dokladů od Policie.

  • Jak nahlásím pojistnou událost?

    Poruchu, rozbití nebo krádež nahlaste na: +420 225 340 777 nebo e-mailem na [email protected] Vznik škodní události můžete nahlásit také i samostatnému likvidátorovi pojistných událostí e-mailem na [email protected]

    Připravte si:

    • - číslo nákupního dokladu,
    • - SN poškozeného výrobku,
    • - příčinu škody (přesný popis situace, za které k poškození či odcizení výrobku došlo).

    V případě odcizení výrobku si navíc nachystejte:

    • - usnesení o odložení případu,
    • - úřední záznam (ten může být i pod názvem Protokol, Výpověď nebo Nahlášení),
    • - potvrzení o blokaci IMEI (pokud se jedná o 3G/4G zařízení).

    Operátor si od vás tyto informace poznamená a sdělí vám číslo, pod kterým bude škoda evidována. Poškozený výrobek bez zbytečného odkladu osobně přineste na jakoukoli naší prodejnu.

  • Bude po mně jako plátci DPH požadováno uhrazení DPH, tak jako v případě pojištění vozu?

    Ano, pokud bude případ řešen opravou. Bude po Vás jako plátci DPH požadováno uhrazení spoluúčasti ve výši 10% z kupní ceny produktu a zároveň je nutné uhradit DPH z ceny opravy (vztahuje se i na výměnu v servisním středisku za jiný kus). Dané DPH je však možné jako v jiných případech, požadovat po státu zpět.

  • Zapůjčíte mi náhradní výrobek po dobu opravy?

    Aktuálně neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

  • Kde naleznu starší podmínky pojištění?
  • Nesouhlasíte s vyřízením pojistné události?

    V případě nesouhlasu s vyřízením Vaší pojistné události Vám doporučujeme se obrátit na samostatného likvidátora pojistných událostí RG Consulting s.r.o. na emailovou adresu [email protected] Obratem obdržíte zprávu o zahájeni šetření reklamace. To může trvat až 30 dnů, dle vytíženosti a složitosti případu.

Na vašem soukromí nám záleží

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Odmítnout vše
P-DC1-WEB03