Jak to funguje?
-
Příjem zboží
Poškozené zboží přijímame na všech pobočkách Alza
-
Servis
Náš technik zkontroluje stav a zašle k posouzení do servisu
-
Zboží je opraveno
Vaše zboží opravíme a vy si ho vyzvednete na pobočce
Na jaké zboží se služba hodí
Často kladené dotazy
Jaká je obvyklá doba na vyřízení?
Většinu reklamací stíháme odbavit do prvních tří týdnů. Maximální doba na zpracování opravy je 60 dní.
Na jaké zboží může službu uplatnit?
Na jakékoliv zboží zakoupené v Alze.
Co se stane když servis zboží nedokáže opravit?
V tomto případě bude vráceno 150 Kč ve formě šeku na další nákup.
Budu platit u pozáruční opravy i něco servisu, když o cenovou nabídku nebudu mít zájem?
V případě, že nebudete mít zájem o cenový návrh, zaplatíte za zprostředkování služby a případnou diagnostiku ze servisu. Cenový návrh můžete odmítnout.