Obnovit stránku
Zboží na pozáruční servis
Zprostředkování opravy pouze za 349 Kč
Zpět na všechny služby

Nesvazujte se záruční dobou

Rozbité zboží po záruce? Se službou Pozáruční servis budete mít zboží zpátky doma cobydup a bez starostí.

  • Doneste nám poškozené zboží, které je po záruce nebo závadu nelze řešit záruční opravou
  • Vaše zboží zašleme do autorizovaného servisu k posouzení a opravě
  • Poplatek za službu zprostředkování opravy v servisu je 349 Kč

Jak to funguje?

Jak to funguje?

  • Příjem zboží

    Příjem zboží

    Poškozené zboží přijímame na všech pobočkách Alza

  • Servis

    Servis

    Náš technik zkontroluje stav a zašle k posouzení do servisu

  • Zboží je opraveno

    Zboží je opraveno

    Vaše zboží opravíme a vy si ho vyzvednete na pobočce

Na jaké zboží se služba hodí

Často kladené dotazy

Jaká je obvyklá doba na vyřízení?
Většinu reklamací stíháme odbavit do prvních tří týdnů. Maximální doba na zpracování opravy je 60 dní.
Na jaké zboží může službu uplatnit?
Na jakékoliv zboží zakoupené v Alze.
Co se stane když servis zboží nedokáže opravit?
V tomto případě bude vráceno 150 Kč ve formě šeku na další nákup.
Budu platit u pozáruční opravy i něco servisu, když o cenovou nabídku nebudu mít zájem?
V případě, že nebudete mít zájem o cenový návrh, zaplatíte za zprostředkování služby a případnou diagnostiku ze servisu. Cenový návrh můžete odmítnout.

Na vašem soukromí nám záleží

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Odmítnout vše
P-DC1-WEB01