Zajímají Vás názory a recenze na CIF Lila tekutý písek 500 ml? U nás má zatím hodnocení 4,9 z 5 hvězdiček od 399 uživatelů. Níže na této stránce naleznete od ostatních zákazníků také jejich konkrétní zkušenosti s CIF Lila tekutý písek 500 ml. Určitě budeme ale rádi, když nám po koupi napíšete hodnocení na CIF Lila tekutý písek 500 ml i vy.
Hodnoceno 18.05.2025, varianta CIF Original tekutý písek 500 ml
Ověřený nákup - recenze ze srovnávače
spokojenost
0 ×Nahlásit
Marcela, Šaľa
Hodnoceno 06.05.2025, varianta CIF Lemon tekutý písek 500 ml
Ověřený nákup - recenze ze srovnávače
spokojnosť
0 ×Nahlásit
Petr, Horní Lideč
Hodnoceno 05.04.2025, varianta CIF Lemon tekutý písek 500 ml
Ověřený nákup - recenze ze srovnáva če
Okokok
0 ×Nahlásit
Patrik, Praha 10 - Strašnice
Hodnoceno 14.03.2025, varianta CIF Green tekutý písek 500 ml
Ověřený nákup
účinek
vůně
bez špatných zkušeností
0 ×Nahlásit
Markéta, Plzeň
Hodnoceno 13.03.2025, varianta CIF Lemon tekutý písek 500 ml
Ověřený nákup - recenze ze srovnávače
Skvělý, kupuji opakovaně.
0 ×Nahlásit
Gabriela, Bratislava
Hodnoceno 13.03.2025, varianta CIF Original tekutý písek 500 ml
Ověřený nákup - recenze ze srovnávače
je perfektný
0 ×Nahlásit
Lenka, Praha
Hodnoceno 11.03.2025, varianta CIF Lila tekutý písek 500 ml
Ověřený nákup
skvělý
0 ×Nahlásit
Petr, Senetářov
Hodnoceno 03.03.2025, varianta CIF Original tekutý písek 500 ml
Ověřený nákup - recenze ze srovnávače
velice účinný
opakovaně jsme s ním spokojeni
0 ×Nahlásit
Martin, Kostelec nad Labem
Hodnoceno 04.02.2025, varianta CIF Lemon tekutý písek 500 ml
Ověřený nákup
dobrej tekutej písek....
0 ×Nahlásit
Barbara, Dolný Kubin
Hodnoceno 02.01.2025, varianta CIF Original tekutý písek 500 ml
Ověřený nákup
spokojná velmi
0 ×Nahlásit
Zkuste naše cookies
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.