Zajímají Vás názory a recenze na CTEK CT5 start/stop? U nás má zatím hodnocení 4,6 z 5 hvězdiček od 22 uživatelů. Níže na této stránce naleznete od ostatních zákazníků také jejich konkrétní zkušenosti s CTEK CT5 start/stop. Určitě budeme ale rádi, když nám po koupi napíšete hodnocení na CTEK CT5 start/stop i vy.
Produkt nemohu hodnotit, tento typ jsem si nekoupil.
Koupil jsem CTEK CT5 start/stop, 12V, 3,8A - a ten funguje dle předpokladu. Je to již druhý do rodiny, u prvního se hřeje konektor na spojovacím 12V kabelu při proudu větším než 2,5 A, momentálně je v reklamaci. Přišel jsem na to náhodou až po 1,5 roce používání.
Po delší době mohu hodnotit - první kus po asi 3 nabíjeních přestal fungovat, takže úspěšná reklamace, druhý kus funguje a je výhoda, že se nic nemusí nastavovat a lze nabíjet na vozidle. Mám Š - Octavii III s příšerným systémem start-stop ( takže jej vypínám ), který zatěžuje jak motor, tak autobaterii, kterou nabíjecí systém pro neznalé nabíjí buď při poklesu na hraniční napětí 12,2 V ( to ale už probíhá škodlivá sulfatace baterie ) nebo při jízdě bez sešlápnutí plynu ( povinně rychlost zařazena - tedy z kopce nebo při dojíždění setrvačností ), vše dáno pro úsporu paliva, takže jsem pořídil AGM baterii ( lépe zvládá vybíjení ) místo EFB a moje zkušenost je, že při stavu nabití autobaterie 80 % ( ukazuje funkce palubního počítače ), zapojím nabíječku CTEK start-stop a po ukončení nabíjení ( zelená dioda ) ukazuje autobaterie na palubním počítači opět 80 %. Druhá nabíječka CTEK MXS 5.0, co jsem zde také zakoupil se musí sice " fyzicky " přepnout na nabíjení AGM baterie, ale po ukončení nabíjení ukáže palubní počítač 90-100 %. Autobaterii nabíjím ve vozidle a samozřejmě na bodě kostry, aby sledovací systém autobaterie věděl, kolik energie baterie dostala. Takže za mě je lepší si dát práci s jednoduchým nastavením nabíječky CTEK MXS 5.0 ve stejné cenové úrovni - je dle mého lepší.
není třeba žádné nastavení - přilož a zapomeň
nabíjení s autobaterií ve vozidle
v mrazech flexibilní kabel oproti třeba MXS 5.0
1 kus reklamován nefunkční
dle mých zkušeností nenabije mou baterii Varta AGM 60 Ah tak jako typ CTEK MXS 5.0
Testoval jsem na zcela vybité baterii u Škoda Rapid 1,0 Tsi 81 kW. Auto bylo vyrobené 4/2019 (tovární baterie se zcela vybila za 2 roky a 8 měsíců) a jelikož je auto vybavené start/stop systémem, měl jsem obavu, zda se podaří baterii zreinkarnovat. První fáze "Check" trvala cca 6,5 hodiny a teprve potom začalo samotné nabíjení baterie o kapacitě 59Ah tj. fáze "Charge" a ta zabrala cca 15,5 hodiny, tedy dohromady nějakých 23 hodin nabíjení celkem. Pak se nabíječka uvede automaticky do udržovacího stavu "Care". Baterie nyní drží a funguje. Budu již dobíjet doplna dle doporučení cca každé 3 měsíce, protože alternátor nedokáže baterii evidentně při jízdách na kratší a střední vzdálenosti dostatečně dobít (manželka jezdí denně nějakých 14 km do práce a odpoledne zpět). S klidným srdcem mohu nabíječku doporučit všem majitelům aut a ti, kteří mají auto se start/stop systémem (a tím pádem speciální baterii pro start/stop systém) doporučuji preventivně doplna dobíjet baterii každé 3 měsíce.
Opravdu si dokáže poradit se zcela vybitou baterií používanou v autě se start stop systémem
snad jediná použitelná pro automobily se start/stopem
není nutno odpojovat baterii
0 ×Nahlásit
Na vašem soukromí nám záleží
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.