Zajímají Vás názory a recenze na Hagen Fontána Catit Senses 2.0 Flower? U nás má zatím hodnocení 4,7 z 5 hvězdiček od 35 uživatelů. Níže na této stránce naleznete od ostatních zákazníků také jejich konkrétní zkušenosti s Hagen Fontána Catit Senses 2.0 Flower. Určitě budeme ale rádi, když nám po koupi napíšete hodnocení na Hagen Fontána Catit Senses 2.0 Flower i vy.
Měníme filtr jednou za 14 dní a kompletně čistíme jednou za měsíc. Vše bez problému, akorát jsme museli ze stran zalepit lepící páskou, kočky se do ní pořád snažily dostat a několikrát ji otevřeli a byla voda všude.
Po dvě kočky ideální.
Bezproblémové.
Špatně se na tento konkrétní model shánějí filtry.
Mám zatím pouze krátce, nemůžu tedy hodnotit dlouhodobou kvalitu. Ale je tichounká, jednoduše se montuje, vody se do ní vejde spousta. Je třeba počítat s tím, že ji kočky budou brát trochu i jako hračku... Trochu mi (kočkám) chybí nádržka na vodu, do které by voda padala a chvíli tam zůstala, jako mají jiné fontánky. Ale problém to nebude, pít z pramínku se kočky naučí.
tichý provoz
různé varianty toku
chybí nádržka na vodu s "hladinkou" - může být problém pro některé kočky (nic zásadního)
Už roky kupuji jen tuhle, není důvod vymýšlet nic jiného. Máme tvrdou vodu, tak po cca dvou až třech letech odejde motorek, ale to k tomu prostě patří. Úplná spokojenost.
Jak tu někteří píšou že je hlučný motor, tak my jsme s tím měli problém první den, ale to jsem tam nalil jen asi litr vody protože jsem si nepřečetl kolik se tam má dávat :D. Po dolití správného množství (na předku je ukazatel) hluk přestal a fontána není skoro slyšet. Ventilátory v počítači slyším v místnosti víc a to mám kvalitní a tiché.
Super, kocour si ji hned oblíbil a pravidelně pije
hlučnější
0 ×Nahlásit
Zkuste naše cookies
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.