Zajímají Vás názory a recenze na Jabra Speak 410 MS? U nás má zatím hodnocení 4,6 z 5 hvězdiček od 32 uživatelů. Níže na této stránce naleznete od ostatních zákazníků také jejich konkrétní zkušenosti s Jabra Speak 410 MS. Určitě budeme ale rádi, když nám po koupi napíšete hodnocení na Jabra Speak 410 MS i vy.
znamy nej nastroj pro konference , vyborny echocanceler
pres veschny mozne zapory jde o vyborny produkt.
bez bluetooth je smutno a pro spojeni s mobilem pres usb neni takovy komfort
popis u produktu je trochu mimo 3.5jack neni
0 ×Nahlásit
Štefan, Košice
Hodnoceno 16.09.2021, varianta Jabra Speak 410
Ověřený nákup
Perfektný mikrofón s reproduktorom
Žiadne
0 ×Nahlásit
Martin, Praha 4 - Braník
Hodnoceno 06.02.2021, varianta Jabra Speak 410 MS
Ověřený nákup
Konečně skvělý zvuk na conf-callech bez nutnosti sluchátek. Skvělý pomocník v dnešní době.
0 ×Nahlásit
Tomáš, Frenštát pod Radhoštěm
Hodnoceno 13.01.2021, varianta Jabra Speak 410
Ověřený nákup
Výborná citlivost, snímá i šepot - to co slyší u stolu člověk, přenáší i toto zařízení.
Tlačítka pro příjem a ukončení hovoru super spolupracují s MS Teams.
0 ×Nahlásit
Region Bílé Karpaty, Zlín 1
Hodnoceno 27.11.2020, varianta Jabra Speak 410 MS
Ověřený nákup
výborný zvuk
snadné připojení
0 ×Nahlásit
Jiří, Praha 9 - Střížkov
Hodnoceno 23.03.2020, varianta Jabra Speak 410
Ověřený nákup
Kvalitní zvuk
Velký dosah mikrofonu
0 ×Nahlásit
Matěj, Praha 9 - Letňany
Hodnoceno 16.02.2019, varianta Jabra Speak 410
Ověřený nákup
100% kvalitka
Konečne je počuť obe strany ako by tam človek sedel
Mal som to kúpiť do firmy už dávno!
0 ×Nahlásit
Petr, Frýdek-Místek 1
Hodnoceno 12.01.2019, varianta Jabra Speak 410
Ověřený nákup
funguje výborně
čistý zvuk
citlivost mikrofonu
0 ×Nahlásit
Zkuste naše cookies
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.