Zajímají Vás názory a recenze na Kinderkraft YUMMY pink? U nás má zatím hodnocení 4,9 z 5 hvězdiček od 55 uživatelů. Níže na této stránce naleznete od ostatních zákazníků také jejich konkrétní zkušenosti s Kinderkraft YUMMY pink. Určitě budeme ale rádi, když nám po koupi napíšete hodnocení na Kinderkraft YUMMY pink i vy.
Hodnoceno 23.06.2024, varianta Kinderkraft YUMMY multi
Ověřený nákup
Židleje poměrně dobrá. Při používání ale narazíte na sérii minidetailů, který by mohly být lepší. Židličku používáme pro syna nyní dva měsíce, od jeho 6 měsíců. Než stihne sníst celou kašičku, začne se v ní vrtět a propínat. Nevím, zda je to židlí, ale přijde mi, že se mu tam nesedí pohodlně. Nevíme, jak ho tam vhodně upásat. V rozkroku chybí polstrování, popruh se zařezává přímo do rozkroku. Modrá stolečková deska nemá pojistku, takže se snadno sundavá. Tedy i dětským ručičkám... Možná bude vhodnější pro starší dítě... uvidíme.
Dobrá cena
Bytelná
Hezký design
3 polohování
Hůř se přemisťuje
Upínací postroj nic moc, špatně se reguluje
Dítě se v židličce zapaří, je potřeba dát alespoň látkovou plenu
Hodně široká základna
V rozkroku není polostrování
0 ×Nahlásit
Oldřich, Česká Třebová
Hodnoceno 02.05.2024, varianta Kinderkraft YUMMY multi
Celkově super, za ty peníze nemá konkurenci si myslím. Pár issues co se ovládání týče, ale účel plní skvěle.
Fantastický pomocník
Robustní, nehýbe se
Odkládací prostor pro tác na nožičkách
Relativně lehká
Koženka se dobře čistí
Popruhy mají zezadu 2 díry (v plastu) a 3 zpředu v kožence; jdou tudíž posunout jen o 1 nahoru nebo dolu, dvě polohy
Mezi opěrkou a bočnicemi (jak má miminko pánev) je koženka, která pořád dře a zklouzává když měníte sklon opěrky, musí se ručně vždycky posunout směrem k nožkám miminka
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.