Zajímají Vás názory a recenze na LG SP7? U nás má zatím hodnocení 4,6 z 5 hvězdiček od 24 uživatelů. Níže na této stránce naleznete od ostatních zákazníků také jejich konkrétní zkušenosti s LG SP7. Určitě budeme ale rádi, když nám po koupi napíšete hodnocení na LG SP7 i vy.
Sklamanie. Oproti 160w 2.1 Samsung soundbaru je zvuk nevyvážený a slabý. Subwofer skoro ani nepočuť (necítiť) aj keď je jeho výkon umelo posilnený.
Pripojený optickým káblom. Bluetooth pripojenie ale bolo bez rozdielu. Možno HDMI pripojenie bude iné, no nevkladám do toho nádeje.
Slabé bassy
Slabý priestorový zvuk
Lacnejší Samsung 2.1 má krajší zvuk
Cena/výkon
0 ×Nahlásit
Jaroslav, Praha 5
Hodnoceno 26.12.2023, varianta LG SP7
Ověřený nákup
Skvělý zvuk
Krásný design
0 ×Nahlásit
Lenka, Děčín
Hodnoceno 03.12.2023, varianta LG SP7
Ověřený nákup
výkon
připojení
cena
0 ×Nahlásit
Petr, Praha 9
Hodnoceno 15.11.2023, varianta LG SP7
Ověřený nákup - recenze ze srovnávače
Jednoduchá instalace a super požitek ze sledování TV.
0 ×Nahlásit
Michal, Srubec
Hodnoceno 05.05.2022, varianta LG SP7
Ověřený nákup
Luxusní zvuk 5.1
Doporučuji zapojení přes HDMI
Bassy nádherné, prostorový zvuk luxusní. Nádherně vykresluje detaily, jak mluvení, tak různých detailů
Nádherný látkový DESIGN - o moc hezčí než vyšší řady, ale to je subjektivní
Váhal jsem nad vyšším modelem LG SP8YA, ale ten je pouze 3.1.2, ale zase má Dolby Atmos, tak nevím. Za mě to vyhrál tenhle model a za cenu v akci 5 200,- Luxus. Oproti SP8YA za 11 500,-
Prostě LG - běží mi to na LG OLED48C12 - nejlepší TV na trhu a za cenu v akci 21 500,- na Alze! To jinde nekoupíte!
Chybí Dolby Atmos, ale asi to ani nepoznáte
0 ×Nahlásit
Ľubomír, Martin 1
Hodnoceno 11.11.2021, varianta LG SP7
Ověřený nákup
Dobrý zvuk
0 ×Nahlásit
Zkuste naše cookies
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.