Zajímají Vás názory a recenze na TESCOMA Keramická forma toastový chléb DELÍCIA? U nás má zatím hodnocení 4,9 z 5 hvězdiček od 15 uživatelů. Níže na této stránce naleznete od ostatních zákazníků také jejich konkrétní zkušenosti s TESCOMA Keramická forma toastový chléb DELÍCIA. Určitě budeme ale rádi, když nám po koupi napíšete hodnocení na TESCOMA Keramická forma toastový chléb DELÍCIA i vy.
Hodnoceno 28.03.2025, varianta TESCOMA Keramická forma toastový chléb DELÍCIA
Ověřený nákup - recenze ze srovnávače
funguje
0 ×Nahlásit
Iva, Ostrov nad Ohří
Hodnoceno 08.02.2025, varianta TESCOMA Keramická forma toastový chléb DELÍCIA
Ověřený nákup
perfektní na pečení domácího chleba. Jelikož se těsto dává do rozpálené formy, vydrží forma teplotu až 240 stupňů
0 ×Nahlásit
Jana, Olomouc (okr. Olomouc)
Hodnoceno 23.01.2025, varianta TESCOMA Keramická forma toastový chléb DELÍCIA
Ověřený nákup
forma je úplně skvělá. nemůžu si ji vynachválit.
0 ×Nahlásit
Michael, Třinec
Hodnoceno 31.10.2024, varianta TESCOMA Keramická forma toastový chléb DELÍCIA
Ověřený nákup
bytelná keramická forma
díky víku vhodná i na japonský shokupan
lze dát do myčky
těžší, ale nic hrozného, co by se nedalo u keramické formy čekat
0 ×Nahlásit
Kateřina, Meclov
Hodnoceno 08.10.2024, varianta TESCOMA Keramická forma toastový chléb DELÍCIA
Ověřený nákup - recenze ze srovnávače
Zatím nevyzkousena, ale vypada hezky, kvalitně
0 ×Nahlásit
Zákazník, Praha-východ
Hodnoceno 01.11.2023, varianta TESCOMA Keramická forma toastový chléb DELÍCIA
Ověřený nákup
Vizuálně pěkné i dobře funkční
Dobře drží teplo a vlhkost při pečení
0 ×Nahlásit
Jiří, Ostrava
Hodnoceno 03.06.2023, varianta TESCOMA Keramická forma toastový chléb DELÍCIA
Ověřený nákup
Kvalitní materiál
Hezký design
Barva
0 ×Nahlásit
Zkuste naše cookies
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.