Zajímají Vás názory a recenze na Xiaomi Mi Smart Scale 2? U nás má zatím hodnocení 4,7 z 5 hvězdiček od 76 uživatelů. Níže na této stránce naleznete od ostatních zákazníků také jejich konkrétní zkušenosti s Xiaomi Mi Smart Scale 2. Určitě budeme ale rádi, když nám po koupi napíšete hodnocení na Xiaomi Mi Smart Scale 2 i vy.
Krasny design
Lehonka
Zadne knofliky - postavis se a vazi
Skvele svitici displej
Zadne
5
Štěpán, Boskovice
Splnila svůj účel
Jednoduché propojení s aplikací
Zaznamenání váhy do aplikace
Pěkný vzhled
5
Firma, Praha 1
Design
Skvěle čitelný display
Přesnost (0,05 kg)
Rychlost měření
Bezproblémové párování s mobilním telefonem (SAMSUNG GALAXY S21 ULTRA)
Bezproblémové zasílání dat do aplikace SAMSUNG Health (skutečná váha)
Cena
Žádné
5
Pavel, Zliv
Měří dobře
S aplikací a telefonem Xiaomi funguje výborně
Při vážení nemusíte mit zapnutý telefon ani aplikaci aby se naměřené hodnoty hned načetly, načtou se všechny při jakémkoliv dalším zapnutí tel. nebo aplikace při aktivované zapnuté váze
Vypadá dobře, nemusí se schovávat jako většina
Naměřené hodnoty působí většinou psychické problémy 😄
5
Radek, Praha
Jako základní váha super
5
Liliana, Kladno
Nevím
Cena
Nic
4
Vojtěch, Horšovský Týn
Za ty prachy lepší než obyč váha od vietnamců.
Musí mít opravdu tvrdý podklad nebo se hmotnost mění i nádechem a výdechem ale nic hrozného.
Lze připojit jen k MiFit.
Není kompatibilní s jinými aplikacemi.
Cena
Vzhled
Nelze připojit do jiné aplikace než je MiFit
4
Míla
design
cena
s telefonem Xiaomi funguje jak má
do telefonu Samsung posílá váhu 10x větší
nesmí se s váhou hýbat. Když ji posunu o centimetr, tak ukazuje o cca 500g jinak
4
Helena, Přibyslav
Váží
Základ
3
Petr, Litvínov 8
Váží.....
Do Samsung Healt hlásí 10x větší hodnotu,nelze nijak upravit
I na mírně nerovném povrchu odchylka
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.