Obnovit stránku

Lifefit

Reklamace zboží značky Lifefit


 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.


  • Pro běžecké pásy dodavatel nabízí servis přímo u zákazníka.
  • ZDE je možné domluvit příjezd technika.
  • Servis nepřijme fyzicky zaslané běžecké pásy. Pouze menší zboží.


Název servisu
E-mail
Adresa
Otevírací doba
Telefon
RULYT s.r.o.

Lounská 891, 438 01 Žatec, Česká Republika

PO-PÁ: 7-15:00
+420 777 736 214


Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Zpět

Na vašem soukromí nám záleží

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Odmítnout vše
P-DC1-WEB13