Obnovit stránku

 

Pronajmi za minimum.
Užívej na maximum.

Elektronika bez starostí za mimořádně nízké ceny.

  • Ušetříte díky skvělým cenám za měsíční pronájem.

  • Ulehčíte rozpočtu, protože neplatíte celou hodnotu zařízení.

  • Máte klid při krádeži, rozbití a reklamaci. Zařízení je kryté po celou dobu pronájmu.

  • U nás nečekáte. Krádež, rozbití i reklamaci vyřešíme do 2 pracovních dnů a dáme vám nové zařízení.

  • Pronájem vás nezatíží, nemusíte se ho obávat jako úvěru.

Alzák pronájem
 
 

Vyberte si zařízení

Vybrat ve všech kategoriích

Nejoblíbenější produkty k pronájmu

 

Vy užíváte, my se staráme

Přístroj je krytý proti nechtěnému rozbití i krádeži a můžete ho reklamovat po celou dobu pronájmu.

Reklamaci, rozbití i krádež vyřešíme do 2 pracovních dnů. Uznáváme více než 94 % nahlášených událostí.

Bez čekání na opravu nebo reklamaci. Nové zařízení si vyzvednete ihned při vrácení starého.

Pronájem už vám nehraje do karet? Nevadí, Alza NEO je férová dohoda. Vypočítáme vám odstupné, které se odvíjí podle skutečné doby vašeho pronájmu. Celkem tedy nezaplatíte nic navíc, pouze takovou částku, kterou byste opravdu dali za kratší pronájem.

Více informací

 

Jak na pronájem snadno a rychle?

1

Klikněte na tlačítko Pronajmout u zboží s označením NEO a pokračujte jako při nákupu.

2

Pomocí údajů ověříme vaši schopnost platit. O schválení vás informujeme SMS a e-mailem do dvou pracovních dnů.

3

Zařízení je připravené na prodejně. K vyzvednutí budete potřebovat občanský průkaz pro kontrolu totožnosti.

4

Na prodejně už jen podepíšete předávací protokol a svůj nový přístroj si odnesete domů.

 
Alzák pronájem Vybrat zařízení
line

 
 

Ulehčete život firmě
s pronájmem elektroniky

Využívejte špičkovou elektroniku výhodně díky skvělým cenám za měsíční pronájem.

  • Ulehčíte firemnímu rozpočtu od velkých nákupních investic.

  • Vyřešíme krádež, rozbití i reklamaci do 2 pracovních dnů a dáme vám nové zařízení, které je kryté po celou dobu pronájmu.

  • Zbavíte se provozních starostí s elektronikou.

  • Naplánujete si vaší ideální dobu pronájmu od 6 až do 48 měsíců dle počtu zařízení.

  • Získáte nadstandardní výběr zařízení nad rámec běžného katalogu.

  • Fakturu za pronájem si jednoduše dáte do nákladů.

  • Odpadnou vám starosti s prodejem a vyřazováním elektroniky.

Alzák pronájem
Vybrat zařízení
 

Jak na firemní pronájem snadno a rychle?

1

Klikněte na tlačítko Pronajmout u zboží s označením NEO a vyplňte poptávkový formulář.

2

Pomocí údajů ověříme vaši schopnost platit. O schválení vás informujeme SMS a e-mailem do dvou pracovních dnů.

3

Zařízení si můžete vyzvednout na prodejně nebo nechat doručit přímo do vašich rukou. *

* Pro možnost doručení kurýrem nejdříve každou objednávku individuálně posoudíme.

4

Podepíšete předávací protokol na prodejně nebo online v případě doručení kurýrem.

Chci firemní pronájem bez starostí

Po vyplnění formuláře vás kontaktujeme s připravenou cenovou nabídkou
a společně projdeme celý proces objednávky.

Prosím uveďte jméno vaší firmy
Prosím uveďte vaše jméno
Zadejte prosím IČ vaší firmy
Nesprávný formát
Prosím uveďte své telefonní číslo s předvolbou na začátku
Prosím uveďte vaši zprávu
Před odesláním je nutný váš souhlas s podmínkami se zpracováním vašich údajů

* povinná pole

Zpráva byla úspěšne odeslána.
Brzy vás budeme kontaktovat.

Vytvořit novou zprávu

Došlo k chybě.
Zprávu se nepodařilo odeslat.

Vytvořit novou zprávu

Nejčastější dotazy

Mám nový přístroj. Jak se mám chovat?

Abyste si svůj přístroj co nejvíce užili a nečekaly vás žádné výdaje navíc, chovejte se k němu jako by byl váš vlastní. Noste ho v obalu a s nalepeným sklem.

Co mám dělat, pokud se přístroj pokazí, ukradnou mi ho nebo ho poškodím?

Stačí, když nám popíšete, jak došlo k rozbití nebo odcizení přes kontaktní formulář. V případě, že se přístroj porouchal, vyplňte prosím tento kontaktní formulář . My vaši rozšířenou záruku posoudíme do 2 pracovních dnů. Následně vás budeme kontaktovat s dalším postupem.

Co pokrývá rozšířená záruka?

Výrobní vady, krádež a nešťastnou náhodu s důsledkem rozbití zařízení. Pozor, z rozšířené záruky je vyloučeno například úmyslné poškození (například když hodíte přístroj o zem) nebo pokud jste mohli rozbití předcházet (např. měli jste ho bezpečně uložen v kapse). Během krádeže také nesmíte mít sníženou pozornost například vlivem alkoholu.

Kdy mohu svůj přístroj vyměnit za nový model?

Po uplynutí doby pronájmu nebo se s námi můžete dohodnout na předčasném ukončení.

Koho mám kontaktovat, když chci přístroj vyměnit?

Pokud chcete přístroje vyměnit, kontaktujte nás přes kontaktní formulář.

Když měním přístroj, dostanu nový kus?

Ano, vždy dostanete nový kus.

Jaké jsou podmínky získání pronájmu?

Podmínkou je dovršení věku 18 let. Zároveň je nutné mít na Alze registraci. U každého zákazníka, který má zájem o pronájem, prověřujeme schopnost pravidelně platit.

Jak dlouho trvá smlouva?

U mobilního telefonu nebo wearables trvá smlouva 24 měsíců. V případě notebooků, tabletů a PC sestav trvá 36 měsíců.

Mohu přístroj vrátit dřív a členství zrušit?

Ano, můžete se s námi dohodnout na předčasném ukončení v souladu s bodem 6.3 obchodních podmínek programu.

Kolik a jak často budu platit?

Za službu Alza NEO se platí 1× měsíčně. Platbu zasíláte ve stejný den jako zahájení pronájmu.

Garantujete smazání dat při vrácení přístroje?

Ano, na všech přístrojích provádíme kompletní návrat do továrního nastavení přesně dle manuálu výrobce.

Musím se vázat na nějakého mobilního operátora?

Ne, výběr operátora je pouze na vás. Přístroj není nijak blokován.

Mohu si přístroj odkoupit?

To bohužel nejde. Přístroj patří po celou dobu Alze. Jde o formu služby, která vám zajišťuje stále dostupný nejnovější model zařízení. Službu ale můžete ukončit a koupit si nový nebo zánovní přístroj.

Na webu jste změnili ceny, budu platit jinou částku?

Pokud už přístroj od nás máte, částka je fixní a nemění se. Cena na webu platí jen pro nové zákazníky. Až si příště budete brát nový model zařízení, dostanete zase aktuální cenu, která je na webu.

Co když nebudu platit včas?

Pokud za přístroj nebudete hradit pravidelné poplatky řádně a včas, tak:

  • Spácháte trestný čin zpronevěry a budeme nuceni podat trestní oznámení. Vlastníkem přístroje je totiž po celou dobu naše společnost.
  • Předáme případ advokátovi k vymáhání.
  • Vedle doplacení kupní ceny po vás budeme navíc požadovat úhradu úroku z prodlení a náhradu nákladů za vedení soudního, popř. i exekučního řízení.
  • Budete zařazeni do registrů dlužníků vedených společnostmi Intrum Czech, s.r.o. (IČO 27221971), LogiCall Česká republika, s.r.o. (IČO 26849551), Intrum Slovakia, s.r.o. (IČO 35831154) a LogiCall Slovensko, s.r.o. (IČO 44151721).

Mám nový přístroj. Jak se mám chovat?

Abyste si svůj přístroj co nejvíce užili a nečekaly vás žádné výdaje navíc, chovejte se k němu jako by byl váš vlastní. Noste ho v obalu a s nalepeným sklem.

Co mám dělat, pokud se přístroj pokazí, ukradnou mi ho nebo ho poškodím?

Stačí, když nám popíšete, jak došlo k rozbití nebo odcizení přes kontaktní formulář. V případě, že se přístroj porouchal, vyplňte prosím tento kontaktní formulář . My vaši rozšířenou záruku posoudíme do 2 pracovních dnů. Následně vás budeme kontaktovat s dalším postupem.

Co pokrývá rozšířená záruka?

Výrobní vady, krádež a nešťastnou náhodu s důsledkem rozbití zařízení. Pozor, z rozšířené záruky je vyloučeno například úmyslné poškození (například když hodíte přístroj o zem) nebo pokud jste mohli rozbití předcházet (např. měli jste ho bezpečně uložen v kapse). Během krádeže také nesmíte mít sníženou pozornost například vlivem alkoholu.

Kdy mohu svůj přístroj vyměnit za nový model?

Po uplynutí doby pronájmu nebo se s námi můžete dohodnout na předčasném ukončení.

Koho mám kontaktovat, když chci přístroj vyměnit?

Pokud chcete přístroje vyměnit, kontaktujte nás přes kontaktní formulář.

Když měním přístroj, dostanu nový kus?

Ano, vždy dostanete nový kus.

Jaké jsou podmínky získání pronájmu?

Podmínkou je dovršení věku 18 let. Zároveň je nutné mít na Alze registraci. U každého zákazníka, který má zájem o pronájem, prověřujeme schopnost pravidelně platit.

Jak dlouho trvá smlouva?

U mobilního telefonu nebo wearables trvá smlouva 24 měsíců. V případě notebooků, tabletů a PC sestav trvá 36 měsíců.

Mohu přístroj vrátit dřív a členství zrušit?

Ano, můžete se s námi dohodnout na předčasném ukončení v souladu s bodem 6.3 obchodních podmínek programu.

Kolik a jak často budu platit?

Za službu Alza NEO se platí 1× měsíčně. Platbu zasíláte ve stejný den jako zahájení pronájmu.

Garantujete smazání dat při vrácení přístroje?

Ano, na všech přístrojích provádíme kompletní návrat do továrního nastavení přesně dle manuálu výrobce.

Musím se vázat na nějakého mobilního operátora?

Ne, výběr operátora je pouze na vás. Přístroj není nijak blokován.

Mohu si přístroj odkoupit?

To bohužel nejde. Přístroj patří po celou dobu Alze. Jde o formu služby, která vám zajišťuje stále dostupný nejnovější model zařízení. Službu ale můžete ukončit a koupit si nový nebo zánovní přístroj.

Na webu jste změnili ceny, budu platit jinou částku?

Pokud už přístroj od nás máte, částka je fixní a nemění se. Cena na webu platí jen pro nové zákazníky. Až si příště budete brát nový model zařízení, dostanete zase aktuální cenu, která je na webu.

Co když nebudu platit včas?

Pokud za přístroj nebudete hradit pravidelné poplatky řádně a včas, tak:

  • Spácháte trestný čin zpronevěry a budeme nuceni podat trestní oznámení. Vlastníkem přístroje je totiž po celou dobu naše společnost.
  • Předáme případ advokátovi k vymáhání.
  • Vedle doplacení kupní ceny po vás budeme navíc požadovat úhradu úroku z prodlení a náhradu nákladů za vedení soudního, popř. i exekučního řízení.
  • Budete zařazeni do registrů dlužníků vedených společnostmi Intrum Czech, s.r.o. (IČO 27221971), LogiCall Česká republika, s.r.o. (IČO 26849551), Intrum Slovakia, s.r.o. (IČO 35831154) a LogiCall Slovensko, s.r.o. (IČO 44151721).

Jaké jsou podmínky získání pronájmu?

Každou firmu posuzujeme individuálně, neváhejte nám zaslat svůj kontakt. Alza NEO pronájem však není právně nárokovatelný a Alza si vyhrazuje právo Vám členství v programu nenabídnout. Důvody bohužel sdělovat nemůžeme.

Jak dlouho trvá smlouva?

Doba trvání Smlouvy může být stanovena od 6 až do 36 měsíců(i). Při pronájmu vyššího počtu zařízení se s vámi můžeme domluvit na delším období.

Mohu si pronajmout více zařízení?

Je to možné. Stačí v poptávkovém formuláři uvést požadovaná zařízení včetně počtu ks a my Vaši žádost individuálně posoudíme.

Potřebujete poradit? Napište nám, nebo zavolejte na +420 225 340 111

Obchodní podmínky programu Alza NEO

Nemáte ještě aplikaci Alza?

Stáhnout aplikaci Alza v Google Play Stáhnout aplikaci Alza v App Store

Poděl se s přáteli

Zaujala tě nabídka? Tak proč si ji nechávat pro sebe?
Udělej radost známým.

Na vašem soukromí nám záleží

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Odmítnout vše
P-DC1-WEB12