Obnovit stránku

Naše pobočky jsou otevřeny pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 451 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

Tiskové zprávy

Datum:22.07.2008
  • Mělník 21.6.08 - Alza.cz poprvé partnerem tradičního letního recesistického závodu Mělnická Jizerská Padesátka.
    • Alza.cz letos poprvé navázala spolupráci s již tradičním letním recesistickým závodem - Mělnická Jizerská Padesátka. 15. ročník tohoto závodu se uskutečnil první letní den 21.6. 2008 na náměstí Míru v Mělníku.

      Alza.cz dodala věcné ceny do soutěže a my jsme tak opět mohli šířit radost a úsměvy i mimo Prahu. Fotografie ze závodu najdete zde.

      "Jsem opravdu potěšen, že naše spolupráce na 15. ročníku MJ50 vedla k oboustranné spokojenosti. Jsem přesvědčen, že se určitě uvidíme i u dalších ročníků, uvedl Eshop & marketing specialista Jakub Matuszek."

      I po 15. závod nabídl dramatickou a opravdu zábavnou podívanou na spurtující borce, kteří na běžkách v dvacetistupňovém horku museli podat opravdu obdivuhodný výkon.

      Všem výhercům gratulujeme ostatním závodníků děkujeme za účast!

      Jakub Matuszek - Eshop & marketing specialista

      www.alza.cz
      Tel.: 225 340 150
      e-mail: matuszek@alza.cz
      Adresa: Jankovcova 1522/53, 170 00 Praha 7 - Holešovice
       
  • Praha 10.3.08 - Alza.cz již potřetí partnerem filmového festivalu Jeden svět
    • Společnost Alzasoft a.s. letos znovu navazuje na  spolupráci s neziskovou organizací Člověk v tísni a již potřetí se stala partnerem filmového festivalu Jeden svět. Festival probíhá ve dnech  5.3. - 13.3. 2008.

      " Jsem velmi ráda, že se z naší spolupráce s organizací Člověk v tísni stala milá tradice a že jsme i letos mohli být součástí tohoto projektu", uvedla výkonná ředitelka společnosti Andrea Bartošová.

      Alzasoft a.s. technicky vybavuje festivalové prostory v galerii Langhans, kde se bude pořádat množství doprovodných programů (např. výstavy fotografií, dialogy filmařů). V galerii najdete také videotéku a press centrum.Pro festival Alza.cz dodala 25 PC sestav (19" LCD monitory, optické myši, klávesnice, tiskárny).

      I letos festival nabízí spoustu zajímavých filmů, věříme, že si každý vybere ten svůj. Přijďte spolu s Alza.cz podpořit dobrou věc!

      O obchodu Alza.cz
      Alza.cz je největší obchod s počítači a elektronikou v České republice. Má otevřeno každý den včetně sobot a nedělí od 8:00 do 20:00 a v jeho e-shopu mohou zákazníci nonstop vybírat z 15 000 různých produktů od více než 400 výrobců! Všem, kteří na Alza.cz spoléhají, nabízí obchod špičkové ceny, širokou nabídku produktů, informace o aktuálním vývoji trhu a novinkách, maximální počet produktů skladem, doručování zásilek do 5 hodin (Praha) a do 24 hodin (ČR, SR), prodej na leasing a on-line splátkový prodej, platbu kartou na prodejně i přes internet, odborný a vstřícný přístup zaměstnanců. Produkty, které společnost prodává, získaly řadu ocenění v testech prestižních časopisů a odborných internetových portálů informujících o trhu IT.

      Kontakt:
      Marta Vithová  - asistentka marketingového oddělení
      Alzasoft a.s. - www.alza.cz
      Tel.: 225 340 144
      Mobil: 775 700 081
      e-mail: vithova@alza.cz
      Adresa: Jankovcova 1522/53, 170 00 Praha 7 - Holešovice
  • Praha, 5. 3. 2008 - Alza.cz uvádí na trh unikátní flashdisk ve tvaru mimozemšťana!
    • Společnost Alzasoft a.s., provozovatel největšího obchodu s počítači a elektronikou Alza.cz, přichází s naprosto unikátním flashdiskem ve tvaru jejich maskota – zeleného mimozemského mužíka Alzy.
      „Nebojím se říct, že se nám skutečně povedl. Snadno ho pověsíte na klíče, figurka je vyvážená, aby mohla stát na stole a nikam nepřepadávala a věřím, že všechny pobaví, až uvidí jeho zadeček čouhající z počítače nebo notebooku,“ neskrývá nadšení Jan Samko – vedoucí marketingového oddělení společnosti Alza.cz .

      Flashdisky jsou dostupné v kapacitách 2 a 4GB za velmi příznivou cenu. Technické parametry také stojí za zmínku: uvnitř je technologie od Samsungu, podporuje ReadyBoost, rychlost zápisu je až 6MB/s a čtení 10MB/s. Je určen nejen na prodej, ale i pro speciální marketingové akce, jež Alza.cz připravuje. Doplní tak řadu merchandisingových předmětů, které již nyní společnost nabízí.
      Chcete-li si tento flashdisk pořídit, není nic jednoduššího, než se podívat na webové stránky www.alza.cz a zeleného flash mužíka si objednat.

      Máte-li zájem o podrobnější informace, kontaktujte:
      Marta Vithová – asistentka marketingového oddělení
      Alzasoft a.s. – www.alza.cz
      e-mail: vithova@alza.cz
      Telefon: +420 225 340 150
      Adresa: Jankovcova 1522/53, 170 00 Praha 7 - Holešovice
  • Praha, 7. 2. 2008 - Alza.cz, největší obchod s počítači a elektronikou v České republice, ještě více urychlil výdej objednávek. Dosáhl toho díky použití sofistikovaných platebních automatů. Ty jsou schopny odbavit zákazníka do 30 sekund včetně vrácení hotovosti a tisku výdejního lístku.
    • V kamenné prodejně v Praze 7 – Holešovicích provozuje Alza.cz aktuálně čtyři platební automaty. Průměrně hodnota, kterou zákazníci jejich prostřednictvím zaplatí, se v současnosti pohybuje na hranici čtyř tisíc korun. V případě plného vytížení prodejny je platební automat průměrně 5x rychlejší než prodejce z masa a kostí..
      Má-li zákazník připravenou hotovost a číslo objednávky, odbaví automat jeho zakázku do 30 sekund. A to včetně vrácení hotovosti a tisku výdejního lístku.
      Použití platebních terminálů je jednoduché: Pokud je zboží skladem, vyťuká zákazník na dotykové obrazovce číslo objednávky. Pak postupně vloží mince a bankovky až do zaplacení ceny objednávky. Terminál mu přesně vrátí do poslední mince. S výdejním lístkem pak zamíří zákazník ke skladu a odnese si zakoupené zboží domů.
      Unikátní platební terminály společnosti Alza.cz zajišťují maximální bezpečnost v podobě použití pokročilých technologií detekce bankovek a mincí a nulovou chybovost.
      Tak výjimečný způsob obsluhy je možné vidět v České republice pouze v Alza.cz. Chcete vědět víc? Na Alza.cz udělejte objednávku a přijďte se nechat obsloužit robotem.

      Máte-li zájem o podrobnější informace, kontaktujte:
      Mgr. Alexandra Poláková – Vedoucí oddělení marketingu
      Alzasoft a.s. – www.alza.cz
      e-mail: polakova@alza.cz
      Telefon: +420 225 340 150
      Adresa: Jankovcova 1522/53, 170 00 Praha 7 - Holešovice
  • Praha, 1. 11. 2007 - Expanze obchodu Alza.cz pokračuje i před Vánocemi
    • Společnost Alzasoft a.s., provozovatel největšího obchodu s počítači a elektronikou www.alza.cz, reaguje na potřeby svého dynamického růstu a otevírá svou nově přestěhovanou prodejnu na ploše 300m2. Kromě zvýšeného komfortu při nákupu nelze přehlédnout otevírací dobu maximálně přizpůsobenou potřebám zákazníků: 7 dní v týdnu od 8 do 20 hodin

      Nový interiér prodejny má rozlohu více než 200m2 a dalších 100 m2 je určeno pro zákazníky využívajících služeb reklamačního oddělení. V první části prodejny (showroom) si mohou zákazníci vybrat své zboží u nákupních terminálů, kde jim jsou po celou otevírací dobu k dispozici ochotní a zkušení poradci. Mohou si zde také prohlédnout oblíbené produkty výrobců a některé z nich si v případě zájmu vyzkoušet. V showroomu se také mohou zákazníci těšit na různé promo akce a „ochutnávky“ ze světa IT. Druhá část prodejny je určena pro standardní nákup a komunikaci s obchodníkem a nechybí ani specializované oddělení pro zvláštní zakázky, státní instituce apod.
      „S otevřením nových prostor pro zákazníky nesouvisela jen celková rekonstrukce, ale také kompletní stěhování zařízení, zázemí a zaměstnanců prodejny, oddělení reklamací a montáží, oddělení splátkového prodeje a VIP. Zákazníci mají možnost využít nově také platební automaty, které maximálně urychlují čas nákupu. Další novinkou je bankomat umístěný přímo v prodejně. S výsledkem kompletní rekonstrukce a otevřením nových prostor prodejny jsou dle ohlasů první návštěvníci opravdu velmi spokojení“, říká s hrdostí Andrea Bartošová, výkonná ředitelka společnosti

      V návaznosti na blížící se předvánoční období přináší největší obchod s počítači a elektronikou v ČR Alza.cz svým zákazníkům maximální servis. Od 1. listopadu proto přichází s novou otevírací dobou.
      „Zákazníci mohou naši prodejnu navštívit po celý týden včetně sobot a nedělí od osmi hodin ráno do osmi večer. Věříme, že také tento krok pomůže zrychlit odbavování zakázek v hektickém období posledních dvou měsíců v roce, kdy naší prodejnou projde denně průměrně přes tři tisíce zákazníků. V tuto chvíli rovněž připravujeme další aktivity vedoucí ke zpříjemnění Vánočních nákupů, abychom mohli zákazníkům garantovat spokojenost s nákupem v našem obchodě,“ doplňuje Alexandra Poláková, vedoucí oddělení marketing

      Máte-li zájem o podrobnější informace, kontaktujte:
      Mgr. Alexandra Poláková – Vedoucí oddělení marketingu
      Alzasoft a.s. – www.alza.cz
      e-mail: polakova@alza.cz
      Telefon: +420 225 340 150
      Adresa: Jankovcova 1522/53, 170 00 Praha 7 - Holešovice
  • Praha, 15. 10. 2007 - Mimozemšťan ALZA našel novou marketingovou posilu pro své řádění
    • Společnost Alzasoft a. s., která provozuje největší obchod s počítači a elektronikou v České republice – Alza.cz, obsadila nově post vedoucí marketingového oddělení. Od října se této pozice ujala Alexandra Poláková, která se více než šest let pohybuje v oblasti médií.

      Alexandra Poláková působila nejdéle ve vydavatelství Computer Press, kde zastávala pozici produktové manažerky tištěných titulů (Osobní finance, Doupě, Svět bydlení) a později přešla na post marketingové ředitelky pro oblast knih, tištěných a internetových médií. Ve společnosti Alzasoft je jejím posláním stavba marketingové strategie vedoucí ke zefektivnění marketingových aktivit především v oblasti PR, rádiové, TV a outdoor reklamy

      "Ráda bych navázala na úspěšnou zářijovou kampaň, ve které mohla široká veřejnost narazit na našeho přidrzlého zeleného mimozemšťana Alzu. Kromě TV však počítám s rozsáhlejším zapojením rádia, tisku, outdoorových ploch i internetu. Ráda bych se také zaměřila na nové formy a směry komunikace, kterých prozatím naše společnost nevyužívala," upřesnila Alexandra Poláková.
      „Naší snahou je rovněž usnadnit našim zákazníkům v maximální míře nakupování a přinášet jim výhodné nabídky, pro které bude Alza.cz jejich nejoblíbenějším shopem.

      ALZASOFT
      Společnost Alzasoft nabízí ve svém e-shopu Alza.cz přes 11 000 různých produktů od více než 350 výrobců. Většina zboží je skladem a ihned k odběru, zásilky jsou doručovány do 5h (Praha) a do 24h (ČR, SR). Společnost nabízí prodej na leasing a on-line splátkový prodej, zákazníci mohou platit kartou na prodejně i přes internet. Produkty, které společnost prodává, získaly řadu ocenění v testech prestižních časopisů a odborných internetových portálů informujících o trhu IT

      Kontakt
      Alexandra Poláková
      polakova@alza.cz
      Office: +420 225 340 150
      Fax: +420 225 340 190
      Alzasoft a. s., Jankovcova 1522/53, 170 00 Praha 7 - Holešovice
      www.alza.cz
  • Praha, 24.7.2007 - Společnost Alzasoft ve spolupráci s CANON CZ zahájila letní marketingovou akci – písečnou pláž s živou ukázkou produktů pro letní dovolenou
    • Společnost Alzasoft a.s., provozovatel internetového obchodu Alza.cz, odstartovala letní marketingovou akci pro své zákazníky pod názvem „Slunce, moře, pláž… s Alza.cz máš!“. Letní akce probíhá od 16.7. do 31.8. v areálu Holešovické tržnice, před expresní prodejnou a skladem Alza.cz. Hlavním partnerem je společnost CANON CZ, jejíž produkty jsou zde prezentovány. Myšlenkou celého projektu je ukázat všem, kdo přijdou do Alza.cz, příjemnější stránku parného léta a přesvědčit je, že nákup v Alza.cz může být i v tomto vedru velice příjemný. Písečná pláž jako na exotickém ostrově, letní pohoda, zmrzlina a ledové nápoje zdarma k nákupu, slečny v sexy bikinách, které zákazníkům předvedou digitální fotoaparáty a tiskárny CANON. Slečny se také ochotně vyfotí s každým, kdo přijde. Ten si odnese vlastní originální fotografii, jež je k nerozeznání od fotografie z exotické dovolené, a na kterou bude jistě pyšný mezi svými přáteli. Každý má možnost zařadit se právě se svou fotografií od 24.7. do soutěže o fotoaparát CANON. Fotografie budou uveřejněny na leto.alza.cz, kde bude hlasováno o nejlepší snímek. K mnoha produktům navíc zákazníci dostanou vybavení, které se jim bude hodit k moři nebo rybníku, zcela zdarma. To vše mohou zákazníci zažít v Alza.cz.

      „Akci podobného charakteru jsme tu měli již loňské Vánoce, kdy zákazníci dostávali k nákupu teplé občerstvení zdarma,“ sdělila Petra Pospíšilová, marketingová manažerka společnosti. „Mnoho lidí zůstává přes prázdniny v Praze a v Praze bývá nuda. Když se ale přijdete podívat do Alza.cz, nudit se rozhodně nebudete.“ dodala.

      Přípravy marketingové akce zabraly několik dní. Jelikož jde v Alza.cz letos o první akci tohoto druhu, bylo potřeba vše naplánovat a dobře zorganizovat. Na realizaci pláže bylo spotřebováno celkem 3,5 tuny písku. Akce trvá do konce srpna po celou otevírací dobu Alza.cz, tedy od 8:30 do 20:00 hodin ve všední dny a od 8:30 do 17:00 v sobotu. Hostesky stráví na pláži více jak 450 hodin za celou dobu trvání akce. Předpokládá se min. 10.000 kusů rozdaného občerstvení a min. 5.000 vytištěných originálních fotografií.

      „Ve srovnání s vánoční akcí je letošní letní akce mnohem rozsáhlejší. Jednak dobou trvání a pak zejména tím, že se s námi do akce zapojila společnost CANON a její produkty, které se perfektně hodí právě na léto,“ podotkla Andrea Bartošová, výkonná ředitelka. „Doufáme, že počasí bude naší pláži přát tak jako minulý týden. V těchto vedrech naši zákazníci ledové osvěžení vřele vítají,“ konstatovala.

      Alzasoft a.s. je společnost se stabilním postavením leadera na českém trhu s výpočetní technikou. Ve svém eshopu nabízí přes 11000 různých produktů od více než 350 výrobců. Většina zboží je skladem a ihned k odběru, zásilky jsou doručovány do 5h (Praha) a do 24h (ČR, SR). Společnost nabízí prodej na leasing a on-line splátkový prodej, zákazníci mohou platit kartou na prodejně i přes Internet. Produkty, které společnost prodává, získaly řadu ocenění v testech časopisů a internetových portálů informujících o trhu IT, např. „dobrá koupě“ (ocenění časopisu Computer), „výhodný nákup“ a „doporučujeme“ (ocenění časopisu Stereo&Video), „PCtuning Gold AWARD“ (ocenění Pctuning.cz), ad.

      Více informací:         
      Petra Pospíšilová        
      Marketingová manažerka
      E-mail: pospisilova@alza.cz
      mobil: 775 700 081
      www.alza.cz
  • Praha/Bratislava, 10.1.2007 - Společnost Alzasoft získala pro občanské sdružení Život dětem prodejem plastových srdíček přes čtvrt milionu korun
    • Společnost Alzasoft a.s., provozovatel internetového obchodu Alza.cz, navázala v roce 2006 spolupráci s občanským sdružením Život dětem (OSŽD) s cílem dlouhodobě pomáhat nemocným dětem. Do katalogu produktů svého internetového obchodu zařadila barevná plastová srdíčka s logem OSŽD za cenu 20,-Kč a stala se tak jedním z nejsilnějčích prodejních kanálů těchto charitativních předmětů. Díky všem zákazníkům Alza.cz, kteří si při svém nákupu v e-shopu zakoupili barevné srdíčko a podpořili tak „srdíčkový rok“, nashromáždila společnost Alzasoft za rok 2006 celkem 288.500,-Kč za 14.425 kusů prodaných srdíček. Výtěžek z prodeje srdíček je pravidelně poukazován na konto sdružení. Finanční prostředky získané prostřednitvím Alzasoftu, konkrétně částka 114.140,-Kč, byla použita na ventilátory pro umělou plicní ventilaci Evita XL v celkové hodnotě 7.415.880,-Kč, které OSŽD zakoupilo pro neonatologickou jednotku intenzivní a resuscitační péče Kliniky dětského a dorostového lékařství VFN a 1.lékařské fakulty Univerzity Karlovy.

      „Každý z nás se může v životě ocitnout v těžké situaci, kdy potřebuje pomoc. S lidským neštěstím se potýkáme denodenně, a citlivě to vnímáme především u dětí, které jsou odkázány na lékařskou pomoc,“ uvedla výkonná ředitelka společnosti Alzasoft, Andrea Bartošová. „Sdružení Život dětem se snaží těmto dětem pomoci hlavně formou zkvalitnění zdravotnické a přístrojové techniky na dětských odděleních nemocničních zařízení. Věřili jsme, že ani naši zákazníci nebudou lhostejní vůči těm nejmenším, kteří naši pomoc potřebují nejvíce. Rozhodli jsme se pro dlouhodobou pomoc na více místech mnoha dětem. Proto jsme zahájili prodej barevných srdíček,“ dodává Andrea Bartošová.

      Posláním občanského sdružení Život dětem je pomoc nemocným dětem v rámci celé České republiky. Nikoliv jednorázovou sbírkou, ale pravidelnou finanční podporou se společnost Alzasoft snaží prostřednictvím sdružení pomáhat těm, kteří to potřebují. Internetový obchod Alza.cz v příslušné kategorii katalogu nabízí celkem 5 typů plastových srdíček s logem sdružení; žluté, červené, modré, oranžové a zelené. Každý zákazník, který na Alza.cz nakupuje, má možnost ještě při kontrole nákupního košíku přikoupit plastové srdíčko, na které je i v této fázi nákupního procesu upozorněn.

      „Na cenu 20,-Kč za srdíčko se můžeme dívat rozdílnýma očima – není to málo, ale není to moc. Navíc Vám zůstane sice drobná, zato věčná upomínka na dobrý skutek – barevné plastové srdíčko, které Vám vždy připomene, že jste proměnili dětské slzy v dětský úsměv,“ doplnila Petra Pospíšilová, marketingová manažerka společnosti Alzasoft.

      Alzasoft a.s. je společnost se stabilním postavením leadera na českém trhu s výpočetní technikou. Ve svém eshopu nabízí přes 9000 různých produktů od více než 300 výrobců. Většina zboží je skladem a ihned k odběru, zásilky jsou doručovány do 5h (Praha) a do 24h (ČR, SR). Společnost nabízí prodej na leasing a on-line splátkový prodej, zákazníci mohou platit kartou na prodejně i přes Internet. Produkty, které společnost prodává, získaly řadu ocenění v testech časopisů a internetových portálů informujících o trhu IT, např. „dobrá koupě“ (ocenění časopisu Computer), „výhodný nákup“ a „doporučujeme“ (ocenění časopisu Stereo&Video), „PCtuning Gold AWARD“ (ocenění Pctuning.cz), ad.

      Více informací:         
      Petra Pospíšilová        
      Marketingová manažerka
      E-mail: pospisilova@alza.cz
      mobil: 775 700 081
      www.alza.cz
  • Praha/Bratislava, 27.11.2006 - Alza.cz jako jediný internetový obchod v ČR startuje prodej EMTEC USB FlashDrive ve speciální Mozartově edici
    • Společnost Alzasoft a.s. uvádí na trh ve spolupráci s výrobcem EMTEC zajímavý dárek pro vánoční čas na konci výročního mozartovského roku. USB FlashDrive EMTEC M400 v Mozartově designu o kapacitě 2GB ve stylovém dárkovém balení obsahuje 20 hodin hudby skladatele W.A.Mozarta v MP3. Tímto se stává zcela výjimečným mezi svými konkurenty. K dostání je exkluzivně v internetovém obchodě www.alza.cz za cenu 1308,-Kč vč. DPH a v odborných elektroprodejnách.

      V dárkovém balení je kromě klíče i booklet s informacemi o uložených skladbách. S nahranými soubory je možno běžně pracovat, jedním kliknutím je můžete přesunout do počítače a flashdisk má opět kompletní kapacitu 2 GB. Mozartovy skladby nahrané na klíči můžete poslouchat na jakémkoli přehrávači MP3 s USB 1.1 a 2.0. Minimální požadavky na operační systém jsou Win98SE a Mac 8.6. Další informace o výrobcích EMTEC naleznete na www.emtec-international.com.

      Alzasoft a.s. je společnost se stabilním postavením leadera na českém trhu s výpočetní technikou. Ve svém eshopu nabízí přes 9000 různých produktů od téměř 300 výrobců. Většina zboží je skladem a ihned k odběru, zásilky jsou doručovány do 5h (Praha) a do 24h (ČR, SR). Společnost nabízí prodej na leasing a on-line splátkový prodej, zákazníci mohou platit kartou na prodejně i přes Internet. Produkty, které společnost prodává, získaly řadu ocenění v testech časopisů a internetových portálů informujících o trhu IT, např. „dobrá koupě“ (ocenění časopisu Computer), „výhodný nákup“ a „doporučujeme“ (ocenění časopisu Stereo&Video), „PCtuning Gold AWARD“ (ocenění Pctuning.cz), ad.

      Více informací:         
      Petra Pospíšilová        
      Marketingová manažerka
      E-mail: pospisilova@alza.cz
      mobil: 775 700 081
      www.alza.cz
       
  • Praha/Bratislava, 11. 09. 2006 - Alzasoft mění svou vizuální podobu a spouští zdokonalenou verzi svého eshopu na nových doménách.
    • Společnost Alzasoft a.s., provozovatel internetového obchodu s počítači a elektronikou www.alzasoft.cz, mění po téměř deseti letech své existence na českém trhu svou vizuální podobu a názvy webových domén. Obchodní název společnosti Alzasoft a.s. zůstává, označení internetového obchodu se však mění na Alza.cz (www.alza.cz), pro Slovensko na Alza.sk (www.alza.sk). Zákazníky potěší nejen změna názvu a nový vzhled, ale zejména přehlednější uspořádání položek eshopu a jeho nové funkce jako např. zjednodušený nákupní košík, nové vyhledávání nebo nákup bez registrace. S vylepšeným eshopem přichází společnost také s proměnou všech vizuálních materiálů podle nově vytvořené corporate identity.

      „Jelikož z úst našich zákazníků již dlouho slýcháme ‚jdu do Alzy‘ nebo ‚to jsem koupil v Alze‘ apod., rozhodli jsme se našim zákazníkům vyjít vstříc a přizpůsobit název internetového obchodu na jim bližší Alza.cz. Mimoto bylo potřeba náš eshop převléknout do modernějšího kabátku a tak jsme při této příležitosti vylepšili mnohé jeho funkce a přidali některé nové, abychom co nejlépe vyhověli potřebám zákazníků,“ uvedla výkonná ředitelka společnosti Alzasoft a.s. Andrea Bartošová.

      Vývojové i marketingové oddělení měly se změnou tváře společnosti plné ruce práce. Novinky v eshopu vyžadovaly práci programátorů, do tvorby veškerých propagačních materiálů a vizuálů firmy se pustil marketing. Změna doménového jména přinesla technicky nesnadný úkol být znovu dobře k nalezení pro zákazníky, kteří doposud vyhledávali firmu podle hesla „alzasoft“, a to mnohokrát za den jen na Seznam.cz. I když si stálý zákazník při návštěvě eshopu určitě všimne novinek, přesto společnost komunikovala svou proměnu zákazníkům prostřednictvím speciálního mailingu, aby bylo jasné, kdo „nový“ Alza.cz je. „Připravujeme i vizuální podobu našeho Alzy, kterého již znáte z reklamních spotů“, prozradila ještě marketingová manažerka Petra Pospíšilová.

      „Alzasoft znám už od počátků jeho existence a často tu nakupuji. Změnu na Alza.cz vítám, firmě už lidé stejně ani jinak neřeknou. Jednotlivé fáze nákupního košíku mi zpřehlednily nakupování, a myslím, že spousta nových zákazníků uvítá možnost nákupu bez prvotní registrace,“ podělil se o své dojmy Tomáš Havryluk, dlouholetý zákazník společnosti.

      Alzasoft a.s. je společnost se stabilním postavením leadera na českém trhu s výpočetní technikou. Ve svém eshopu nabízí přes 8000 různých produktů od téměř 300 výrobců. Většina zboží je skladem a ihned k odběru, zásilky jsou doručovány do 5h (Praha) a do 24h (ČR, SR). Společnost nabízí prodej na leasing a on-line splátkový prodej, zákazníci mohou platit kartou na prodejně i přes Internet. Produkty, které společnost prodává, získaly řadu ocenění v testech časopisů a internetových portálů informujících o trhu IT, např. „dobrá koupě“ (ocenění časopisu Computer), „výhodný nákup“ a „doporučujeme“ (ocenění časopisu Stereo&Video), „PCtuning Gold AWARD“ (ocenění Pctuning.cz), atd.

      Více informací:         
      Petra Pospíšilová        
      Marketingová manažerka
      E-mail:
      pospisilova@alza.cz
      mobil: 775 700 081
      www.alza.cz
  • Praha, 28. 08. 2006 - Alza.cz opět podporuje Hand for Help
    • Společnost Alzasoft a.s. finančně podpořila obecně prospěšnou organizaci Hand for Help. Prostředky byly věnovány na zřízení mobilní nemocniční jednotky na pomoc Pákistánu po ničivém zemětřesení v říjnu 2005. Za rok 2006 činí finanční podpora společnosti Alzasoft celkem 530.000,-Kč.
  • Praha, 15. 08. 2006 - VELKÁ soutěž s Alza.cz
    • Internetový obchod s počítači a elektronikou Alza.cz zveřejnil na svých stránkách velkou soutěž o ceny v celkové hodnotě 100.000,- Kč! Každý, kdo nakoupí přes e-shop www.alza.cz od 15.08.2006 do 30.09.2006 minimálně za 1.000,- Kč, bude zařazen do slosování. Kolik tisícovek zákazníci utratí, tolikrát budou v osudí. Mohou tedy dokonce vyhrát i několik cen. Soutěží se např o 1x Kapesní počítač HP iPAQ hw6515d v hodnotě 20.000,- Kč, 5x Kompaktní 6mpix digitální fotoaparát BENQ DC x600 v hodnotě 6.000,-Kč, 3x DVD / DivX přehrávač Toshiba SD-250E v hodnotě 2.000,-Kč a o mnoho dalších cen.
  • Praha, 23. 06. 2006 - Alzasoft se brání krádežím duševního vlastnictví 
    • Jakožto lídr mezi internetovými obchody v ČR se stala společnost Alzasoft terčem častých krádeží duševního vlastnictví, zejména obsahu webovských stránek, a byla nucena tvrdě postupovat proti tomuto neetickému a protizákonnému chování. Zde uvedený případ a články, které jej popisují, jsou ukázkou, že poškozený, v tomto případě naše společnost, je schopna se účinně bránit proti všem jedincům i společnostem, které by se rozhodly nerespektovat duševní vlastnictví.
  • Praha, 13. 04. 2006 - Fotografové Člověka v tísni - výstava pokračuje!
    • V březnu proběhla v rámci mezinárodního festivalu dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět v galerii Langhans v Praze zajímavá výstava pod názvem Fotografové Člověka v tísni. Pokud jste neměli příležitost shlédnout ji přímo v galerii Langhans, přijďte se podívat alespoň na část této vernisáže zvanou „Etiopie“ přímo do Alzasoftu. Autorem vystavených fotografií z Etiopie, coby třetí nejchudší země světa, je Karel Strachota (*1962), dlouholetý spolupracovník organizace Člověk v tísni a člen týmu připravujícího mezinárodní filmový festival Jeden svět. Těšíme se na Vás v prostorách firmy, v oddělení montáží.
  • Praha, 14. 02. 2006 - Společnost Alzasoft se stává partnerem filmového festivalu Jeden svět 2006
    • Společnost Alzasoft a.s. navázala na předchozí spolupráci s organizací Člověk v tísni a stala se partnerem filmového festivalu Jeden svět 2006 a doprovodné výstavy fotografií v galerii Langhans. Osmý ročník mezinárodního festivalu dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět pořádaný společností Člověk v tísni při České televizi proběhl v Praze od 1. do 9. března 2006.
  • Praha, 26. 01. 2006 - Alzasoft zahajuje spolupráci s občanským sdružením Život dětem
    • Na konci ledna roku 2006 společnost Alzasoft navázala spolupráci s OSŽD s cílem dlouhodobě pomáhat nemocným dětem. Posláním občanského sdružení Život dětem je pomoc nemocným dětem v rámci celé České republiky.
  • Praha, 20. 12. 2005 - Pomocnou ruku podávají organizaci Hand for help další firmy
    • Po firmě Tiscali, která jako jedna z prvních zahájila masivní pomoc naší organizaci, se objevila  další. Firma Alzasoft nejenže přispěla značnou částkou k vyslání mobilní pediatrické jednotky do Pákistánu, ale využila i své databáze a požádala své klienty o pomoc a přispění formou DMS. Tyto  povolilo Fórum dárců organizaci Hand for help dne 6.12.2005.
      Věříme, že lidskost a soucit v České republice mají stále své místo. Prosíme všechny , kteří mají možnost pomoci nám, aby následovali příkladu výše uvedených sponzorů.
      Děkujeme všem, kterým není lhostejný osud  lidí  v tisíce kilometrů vzdálené zemi. Nemůžeme bohužel, v tomto krátkém článku vyjmenovávat všechny, kteří nám poskytli již svoji pomoc. Všem však patří naše upřímné poděkování. Jejich úplný seznam naleznete na  www.handforhelp.cz, další informace potom také na www.pakistan.tiscali.cz či www.katastrofy.com.
      Jaromír Dolanský, předseda správní rady, Hand for help, o.p.s, Liberec
  • Praha, 29. 04. 2005 - On-line platební karty
    • Společnost Alzasoft a.s. představuje jako první internetový obchod v ČR zaměřený čistě na výpočetní techniku a elektroniku možnost on-line platby platebními kartami Visa, Visa Electron, Maestro a MasterCard. Při platbě kartou je zákazníkovi okamžitě automaticky rezervováno zboží ze skladu, který je v segmentu maloobchodního prodeje největší v ČR. Alzasoft, a.s. tímto krokem potvrzuje svoji pozici leadera v maloobchodním prodeji PC komponent, notebooků a elektroniky na českém trhu.
P-DC1-WEB12