Obnovit stránku

Naše pobočky jsou otevřeny pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 451 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

Total War: Warhammer 2 – Rise of the Tomb Kings (RECENZE)

Aktualizováno

Na příchod Tomb Kings čekala většinu fanoušků Total War: Warhammer bezvýsledně několik měsíců. Ve finále se jich v prvním díle trilogie ze světa Warhammer nakonec nedočkali, prostor byl totiž dán Bestiím, Lesním Elfům a Norsce, která konečně dostala podobu, za níž se tvůrci z Creative Assembly nemuseli stydět. Čas dávno zapomenutých králů nadešel až nyní, a to v rámci prvního placeného balíčku k Total War: Warhammer 2, jenž byl doposud obohacován jen o obsah z prvního dílu. Jak moc se nám Rise of the Tomb Kings zamlouvá a zda stojí za to, vám povíme v naší recenzi. 

Obsah recenze Total War: Warhammer 2 – Rise of the Tomb Kings

  1. V Rise of the Tomb Kings se můžete na Magický vír úplně vykašlat
  2. Peníze budou v Rise of the Tomb Kings při verbování vaší nejmenší starostí
  3. Rise of the Tomb Kings nabízí neobvyklý vývojový strom
  4. Tomb Kings jsou nejosobitější frakcí Total War: Warhammer 2
  5. HW nároky pro Total War: Warhammer 2 – Rise of the Tomb Kings PC
  6. Recenze Total War: Warhammer 2 – Rise of the Tomb Kings: závěrečné hodnocení
  7. Co jsme o Total War: Warhammer 2 – Rise of the Tomb Kings napsali dříve

V Rise of the Tomb Kings se můžete na Magický vír úplně vykašlat

• Recenze: 19. 1. 2018 • Autor: Ondřej Zeman

Klidný spánek pradávných pouštních králů se nikdo neodvážil narušit po celá staletí. Kněží bránící je před okolním světem se byli schopni většinou o vše postarat, aniž by museli své majestátní pány budit z věčného snu. Nyní se však na obloze objevila tajemná kometa, která opět vdechla život Černé pyramidě vybudované velkým nekromantem Nagashem, jehož všichni velcí vládci Tomb Kings z celého srdce nenávidí, protože může za pád jejich kdysi mocné civilizace. S úctou na něj vzpomíná snad jen jeho učedník Arkhan Černý Ten považuje těleso na obloze za znamení, aby přivedl svého pána opět k životu za pomoci devíti knih, které stihl Nagash před svým pádem sepsat. Na ostatních je, aby jeho zlovolný plán překazili dřív, než se mu jej podaří naplnit.

Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; Wallpaper: Monstrum

Mocné, magií poháněné hierotitány vytvořili pradávní nekrotekti proto, aby chránili odpočinek jejich pánů. V přímém boji se jim odváží postavit jen málokdo.

Z předchozího odstavce je vám jistě jasné, že se primární kampaň v Rise of the Tomb Kings nebude točit okolo Magického víru, který se v klasickém tažení snaží ovládnout všechna herní uskupení. Za Tomb Kings bude vaší prioritou nalezení devíti magických knih. Ty sepsal sám velký nekromant Nagash, jenž nestojí pouze za pádem této frakce, nýbrž i za zrodem upířího rodu, který řadu dekád ovládal. Každý rukopis obsahuje část tajemného proroctví posilující určitým způsobem fungování vaší frakce. Po získání všech částí Nagashova díla se před vámi otevře cesta k impozantní bitvě o Černou pyramidu, jejíž výsledek zřejmě rozhodne o tom, kdo bude v následujících letech vládnout Starému a Novému světu, protože se v ní ukrývá neskutečná síla. 

Kampaň Oko Víru budete moci v Rise of the Tomb Kings absolvovat za čtyři legendární lordy. Primárním vůdcem této frakce je Settra Bezsmrtný. Pokud se rozhodnete tažení zdolat za něj, započnete svou cestu v hlavním městě Tomb Kings Khemri, které leží hned vedle slavné pyramidy. Bonusy tohoto panovníka jsou zaměřeny především na pořádek a růst. Druhým vůdcem tohoto uskupení je Velký hierofant Khatep. Toho Settra za jeho skutky vyhnal do Nového světa, kde se bude snažit porazit temné elfy za pomoci učenosti a magie. V Lustrii se o Settrovy zájmy stará Nejvyšší královna Khalida, jež svým vojákům propůjčuje jedové útoky. Proti všem zmíněným stojí Arkhan Černý – jeho vojsko nabízí kromě jednotek Tomb Kings také některé válečníky Upířích hrabat.

Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings: Nejvyšší královna Khalida Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; Gameplay: černá pyramida Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; Wallpaper: mapa, Settra Bezsmrtný

Obrázek 1: Nejvyšší královna Khalida přišla do Lustrie proto, aby mohla lovit upíry. Obrázek 2: Na bitvu o Černou pyramidu se musíte pořádně připravit, protože je hodně náročná. Obrázek 3: Settra Bezsmrtný má Černou pyramidu téměř na dosah, hlídají ji však strážci spojení s uctívači Nagashe.

Každý frakční lord začíná v jiné části mapy, díky čemuž jsou Tomb Kings schopni určitým způsobem ovlivnit většinu původních herních uskupení. Khatep startuje kupříkladu v provincii Popelavé pobřeží, která leží hned vedle měst Temných elfů, jimž jeho přítomnost znemožňuje expandovat tak rychle jako v minulosti. Nepostradatelný vliv na své okolí má také Khalida, jež už ze startu vytváří tlak na Strážce Xeti upírající prostor Řádu učenců, který sídlí na ostrově Velké želvy. Jednotlivý vůdci se od sebe neliší jen startovními pozicemi. Vyhovovat jim též budou jiné klimatické podmínky, protože ne každý kolem sebe bude mít rozsáhlou poušť. Rozšiřování jejich sídel bude zpočátku hodně pomalé, nemají totiž prakticky žádné příjmy z daní, takže spoléhají primárně na bitvy a dobývání měst.

Peníze budou v Rise of the Tomb Kings při verbování vaší nejmenší starostí

Většina herních národů v Total War: Warhammer 2 potřebuje k efektivnímu fungování svých armád peníze. Jejich válečníci totiž vyžadují stabilní přísun financí. Pokud jim dojdou, mají vždy o zábavu postaráno. Zástupci frakce Tomb Kings na zlaťáky tolik nehledí, protože všechny jejich jednotky bojují a umírají pro slávu svých pánů prakticky zadarmo. Počet vojsk, jimiž disponují, je však minimálně v počátečních fázích kampaně hodně omezen. Jejich množství budete rozšiřovat především skrze zkoumání dávno zapomenutých technologií a prováděním obřadů, ke kterým nutně potřebujete těžce získatelné obřadní kanopy a zlato, jež budete vynakládat primárně na uskutečňování rituálů, budování měst, výzkum časem zavátých technologií a oživování legendárních šlechticů z dob dávno minulých.

Expanzi Tomb Kings nebude zpočátku omezovat jen počet vojsk. Limitovat je bude také jejich složení, protože množství lepších jednotek je tu jasně definováno zaměřením speciálních agentů a strukturou měst, která mají pod kontrolou. V praxi se tato skutečnost projevuje tak, že startovní armády většiny generálů této frakce jsou sestaveny jen z extrémně slabých kostlivých válečníků s kopími a meči, které lze nalézt i u Upířích hrabat z Total War: Warhammer, kde též slouží především jako štít pro silnější monstra z pozdějších etap kampaně.

Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; Gameplay: jednotky, Kostry s meči Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; Gameplay: útok artilérie Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; Gameplay: Necrosfinga

Obrázek 1: Kostlivci vám budou sloužit především jako živý štít pro silnější jednotky. Obrázek 2: Tomb Kings mají překvapivě efektivní artilerii. Obrázek 3: S nekrosfingou si není radno zahrávat.

Pro naverbování lepších válečníků budete v Rise of the Tomb Kings vždy potřebovat určitou síť budov, která vám následně umožní nabrat do svého vojska jasně definovaný počet jednotek, jež tyto stavby produkují. Vystavění základního stupně kasáren vám kupříkladu dá možnost oživit celkem čtyři prapory kostlivců s luky s hodně solidním dostřelem. Ke skutečně kvalitním bojovníků se za Tomb Kings dostanete až po padesáti tazích. Pokud se vám podaří překročit tento milník, bude vám dána k dispozici vcelku slušná paleta odolných kostlivých bojovníků a samozřejmě příšer (ty byly většinou vytvořeny z kamene, aby chránily odpočinek svých pánů). Z nabízeného spektra jsem si osobně nejvíce zamiloval gigantické sochy faraonů (hierotitány), které bylo možné skrze nekrotekty v průběhu boje posilovat a léčit.

Abych byl upřímný, zpočátku jsem z Tomb Kings nebyl zrovna dvakrát nadšen. Jejich pěchota byla kvůli extrémně nízké morálce neskutečně slabá a jízda u nich též nestála za moc. Naštěstí disponovali schopností Království duší, jež jim po ztrátě určitého množství mužů umožňovala povolat do boje jednu mocnou jednotku, která dokázala pořádně zamíchat kartami. Možná právě díky tomu jsem si je nakonec osvojil natolik, že jsem s nimi byl schopen porážet vojska klasických frakcí z Total War Warhammer 2. Primární roli v mé armádě hrály katapulty a střelci s luky, jejichž palbu jsem vždy zaměřil na válečníky bojující proti mým kolosům schopným na sobě udržet klidně i tři až čtyři oddíly klasických pěších bojovníků, do nichž se následně krásně zapichovala jedna salva za druhou.

Rise of the Tomb Kings nabízí neobvyklý vývojový strom

Pokud se detailně podíváte na evoluční stromy frakcí v obou dílech Total War: Warhammer, vždy v nich naleznete vývojovou pyramidu, na jejímž vrcholku na vás čekají technologie posouvájící váš národ neskutečně kupředu. V Rise of the Tomb Kings se hoši a děvčata z Creative Assembly rozhodli odklonit od klasického modelu. U rasy Tomb Kings prakticky nevynalézáte, namísto toho se snažíte znovu nalézt zapomenuté vědomosti vašich otců. Díky tomuto faktu si můžete už od samého začátku tažení zkoumat, co chcete. Počítat však musíte s tím, že po čase se rychlost vašich archeologických prací značně zpomalí, takže je dobré obezřetně volit vylepšení, která skutečně využijete, nikoliv zbytečnosti, jež vás nikterak neposílí.

Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; Gameplay: vývojový strom frakce Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; Gameplay: vývojový strom hrdina

Obrázek 1: Na rozdíl od ostatní frakcí se Tomb Kings nesnaží vynalézat nové technologie. Objevují ty staré a dlouho zapomenuté. Obrázek 2: Z Khalidy lze udělat velmi efektivní válečnici, která koná vůli hadí bohyně.

Ve vývojovém stromu Tomb Kings si nebudete odkrývat jen dávno zapomenuté technologie. Oživovat skrze něj budete i legendární vládce. Ty následně postavíte do čela svých armád, jejichž počet budete též expandovat za pomoci hledání zapomenutých vědomostí, což vás znevýhodní především ve startovních etapách kampaně. Celkově se mi tento evoluční návrh hodně zamlouvá. Stejně tak se mi líbí pohřební sekta, která vyrábí z ostatků vašich nepřátel epické zbroje, legendární meče, strach vyvolávající magické hole, prokleté talismany, léčivé lektvary a speciální válečníky, jež svou zdatností značně převyšují své obyčejné druhy ve zbrani.

Když už jsem v této recenzi podrobně rozvedl fungování pohřební sekty, nemohu nezmínit nové typy agentů, které vývojáři z Creative Assembly skrze placené rozšíření Rise of the Tomb Kings do hry přidali. K dispozici vám u Tomb Kings budou dáni v boji extrémně zdatní princové, na budování orientovaní nekrotekti a moudří kněží užívající dávno zapomenutou magii založenou na učení předků, jež cílí především na podporu válečníků v poli a nikoliv na destrukci, regeneraci či zapovězené vyvolávání jako klasické školy užívané obyvateli Starého a Nového světa. Stejně jako v případě vojsk a jednotek, bude i jejich počet omezen tím, jak daleko jste pokročili v odkrývání prastarých vědomostí.

Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; Gameplay: regenerace Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; Gameplay: Hierotitán v akci, útok Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; Gameplay: útočná magie

Obrázek 1: Po úmrtí určitého počtu válečníků se vašim zbývajícím silám aktivuje regenerace, která jim obnoví přesně definovaný počet životů. Obrázek 2: Hierotitáni nedrtí nepřátele jen svou silou, nýbrž i za pomoci magie. Obrázek 3: Na protivníky snažící se zdolat vaše hradby, můžete použít defenzivní kouzla.

i Mohlo by vás zajímat

Tomb Kings jsou nejosobitější frakcí Total War: Warhammer 2

Zástupcům frakce Tomb Kings není vůbec lehké přijít na chuť, vývojáři z Creative Assembly totiž vytvořili národ, který se od ostatních prozatím dostupných uskupení liší snad v každém ohledu. Možná právě proto je plně vyřazena z boje o Magický vír, za což jsem tvůrcům neskonale vděčný. Herní kampaň je jí navržena na míru, její zápletka je hodně zajímavá, takže si nemohu stěžovat na to, že by Rise of the Tomb Kings nenabízelo specifický scénář, který měli k dispozici Lesní elfové či Bestie. Taktické možnosti Tomb Kings jsou obstojné, při hraní za ně si často vzpomenete na Upíří hrabata, která se bez živého štítu v první linii neobejdou.

Placený balíček Rise of the Tomb Kings se tvůrcům z Creative Assembly skutečně povedl. Popravdě jsem nečekal, že mne dokáže zaujmout. Nakonec se mu to však díky velké náloži obsahu a specifické hratelnosti Tomb Kings přeci jen podařilo. Určen je primárně pro fanoušky egyptské kultury a hráče, kterým v Total War: Warhammer 2 scházela kampaň, v jejímž rámci by nemuseli neustále bojovat o první místo v závodu, na vyšších obtížnostech téměř nevyhratelném. Za sebe koupi vřele doporučuji, protože jsem se při hraní tohoto DLC bavil od začátku až do konce.

Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; Wallpaper: město, obléhání

Metropole této frakce nabízejí velmi kvalitní obranný systém, který je hodně těžké překonat. Samotná posádka však nestojí za moc.

HW nároky pro Total War: Warhammer 2 – Rise of the Tomb Kings PC


Minimální HW požadavky Doporučené HW požadavky
Operační systém Windows 7 64-bit Windows 7 64-bit
Procesor Intel Core 2 Duo E6850 / AMD Phenom 8650 Intel Core i5-4570 / AMD FX-8350
Grafická karta NVIDIA GeForce GTX 460 / Radeon HD 5770 NVIDIA GeForce GTX 760 / Radeon R9 270X
DirectX DirectX 11.0 DirectX 11.0
Operační paměť  4 GB RAM 8 GB RAM
HDD 60 GB 60 GB

Recenze Total War: Warhammer 2 – Rise of the Tomb Kings: závěrečné hodnocení

Hodnocení 80% Alza Magazín
Hlavní parametry: Hratelnost
90%
Audiovizuální zpracování
80%
Znovuhratelnost
75%
Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; recenze

Klady

  • Na míru navržená herní kampaň
  • Čtyři odlišně ladění lordi
  • Velmi osobitá hratelnost
  • Trošku vyšší startovní náročnost

Zápory

  • Pro někoho vyšší cena

Total War: Warhammer 2 – Rise of the Tomb Kings (PREVIEW) – Poušť opět ožije

(22.12.18) Už od vydání prvního dílu trilogie Total War: Warhammer jsem stejně jako řada jiných hráčů s napětím očekával den, kdy vývojáři z Creative Assembly konečně oznámí legendární frakci Tomb Kings. Nakonec se nám ji rozhodli dát až v rámci Total War: Warhammer II, a to v podobě placeného DLC Rise of the Tomb Kings, jež si v našem dnešní preview podrobněji představíme. 

Rise of the Tomb Kings jistě změní rovnováhu sil

Hrabivost temných elfů byla vždy jejich slabinou, protože díky ní nejednou probudili něco, na co jejich síly dlouhodobě nestačily. Tentokrát se jedno z vojsk této nenechavé frakce dostalo až do Země mrtvých, kde začalo loupit a plenit na oko opuštěná sídla, která minimálně podle vrstvy prachu a písku nikdo již několik století neobýval. Do jistého okamžiku bylo jejich největší starostí nemilosrdné slunce. Vše se změnilo v momentu, kdy se malá skupinka zvědů vydala na průzkum do jedné z monumentálních pyramid. V jejich útrobách na ně čekal pradávný král, jenž špatně nesl to, že jej probudili z jeho věčného spánku a tak proti nim v Rise of the Tomb Kings vytáhl i se svou gigantickou nemrtvou armádou.

Řada příběhů, v nichž hrají hlavní roli Tomb Kings, má podobný průběh jako dobrodružství zmíněné armády temných elfů, která nakonec náporu vojsk věčného krále Settry Bezsmrtného překvapivě podlehla. Vždy se totiž najde někdo, kdo by chtěl připravit o majetek ty, kteří sní svůj věčný sen. V rámci nadcházejícího DLC Rise of the Tomb Kings nám bude dána do rukou frakce, jejíž zástupci obývají univerzum Warhammeru již několik staletí bez toho, aby výrazně zasahovali do dění ve Starém či Novém světě. Nyní však Tomb Kings povstanou a pod vaším velením si podrobí země živých i sylvánských nemrtvých, se kterými se kvůli strastiplné historii, jež je spojuje, zrovna dvakrát nemusí.

Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; Wallpaper: monstrum

Hierotitán je jednou z nejsilnějších jednotek Tomb Kings. Tito gigantičtí kamení obři kolem sebe kromě smrti stabilně šíří auru strachu, jež výrazně ovlivňuje morálku živých nepřátel.

Města náležící frakci Tomb Kings bychom měli nalézt především v Zemi mrtvých, kde doposud sídlili proradní upíři a zkažení ghúlové, jejichž vojska rozhodně nešlo považovat za jedna z nejsilnějších. Pokud jste na ně v pozdních fázích kampaně udeřili, většinou byli schopni odolávat jen po velmi krátkou dobu. Po vydání tohoto nejnovějšího přírůstku do série Total War se v poušti namísto nich objeví zástupci Tomb Kings, jejichž moc by měla značně narušit základy položené elementární verzí Total War: Warhammer 2, což je ve finále dobře (do jisté míry). Trošku se však obávám, aby členové této frakce nezastínili svou silou stávající primární uskupení, jejichž vůdci startují svou pouť v Southlands, které nejsou od Khemri (hlavní město nového národa) až tak vzdáleny. 

Snad nenastane podobná situace jako v případě Lesních elfů, kteří po přidání Total War: Warhammer – Realm of The Wood Elves začali velmi efektivně likvidovat okolní sousedy neschopné čelit jejich nepříliš dobře vybalancovaným vojskům. Teoreticky tvůrci této situaci předejdou tak, že ne všichni členové Tomb Kings budou zastávat myšlenku frakční jednoty, takže se budou minimálně zpočátku oslabovat mezi sebou, čímž se jejich startovní vliv na okolní národy značně sníží. Jak tomu však bude ve skutečnosti, uvidíme až na konci ledna, kdy Rise of the Tomb Kings vyjde.

Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; Armáda Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; město, bitva

O moc se v Rise of the Tomb Kings utká král, královna, nekromant a kněz

Mou teorii z předchozího odstavce do jisté míry podporuje složení frakčních vůdců. K dispozici by nám v Rise of the Tomb Kings měli být dáni čtyři legendární lordi. Zahrajeme si pochopitelně za Settru Bezsmrtného, který je považován za primárního lídra Tomb Kings. Pokud by vám náhodou nesedl, můžete se ujmout nejvyšší královny Khalidy, jíž se jako jedné z mála podařilo zlomit kletbu krvavého polibku. Vedle těchto vladařských postav tu máme ještě velkého hierofanta Khatepa a Arkhana Černého, jehož cíle se budou zřejmě kvůli jeho předchozím činům hodně lišit od priorit ostatních staromilských vůdců – těm půjde hlavně o navrácení velikosti jejich pískem zaváté říši.

Každá z nabízených postav DLC Rise of the Tomb Kings bude mít samozřejmě jasně definované artefakty, které bude moci získat, osobitý vývojový strom a specifické bonusy podporující jejich armády i města. Nejvyšší královna Khalida bude kupříkladu snižovat nákazu ve svých provinciích, posilovat efektivitu a výdrž střeleckých jednotek či redukovat přirozené ztráty způsobené přechodem přes zamořená nepřátelská území. Při vedení diplomatických rozhovorů s členy frakce Tomb Kings se jí díky jejím počátečním bonusům též povede lépe než ostatním legendárním lordům. Arkhan Černý naopak cílí spíše na diplomatické vztahy s upíry, rozšiřování jejich nákazy a užívání magie, jež bude zřejmě základním kamenem jeho bojové strategie.

Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; mapa, město Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; mapa, vortex Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; mapa

Kromě dosud neokoukaných lordů přidává Rise of the Tomb Kings do hry také nový typ generálů. Hroboví králové jsou vůdci Tomb Kings, jež stojí vždy v čele jejich vojsk. Verbovat je možné buď klasické velitele, nebo legendární velmože, kteří se krví zapsali do historie. Posadit je můžete buď do válečných vozů nebo na záda chemrianských válečných sfing. Vedle této jednotky expanduje DLC základní hru též o tři specificky orientované hrdiny různě podporující vývoj provincií a fungování vojsk v poli i mimo něj.

Z nově nabízených hrdinů budou v boji vašim armádám zřejmě nejvíce platní hroboví princové vynikající především při kontaktních střetech. Pokud je vyšlete proti jednotkám nepřítele, jsou schopni je za pomoci mocné magie přivést do stavu bojového šílenství, které by mělo hodně připomínat propadnutí primitivním instinktům, jímž trpí vojáci ještěrů. V rámci magie naopak vynikají kněží-lichové, kteří ovládají jak magii smrti, tak i světla a Nehekhary, jež byla v rámci DLC Rise of the Tomb Kings přidána. Poslední novou třídou jsou nekrotekti, zlepšující fungování měst a zefektivňující bojové dovednosti stavitelských jednotek. 

Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; armáda, Khalida

Nejvyšší královna Khalida se bude spolu s ostatními legendárními lordy Tomb Kings snažit rozšiřovat hranice své říše a eliminovat všechny, kteří jí v tom budou bránit.

Rise of the Tomb Kings vám nabídne odlišně laděnou kampaň

Na rozdíl od ostatních frakcí nebudou zástupci Tomb Kings nijak zvláště usilovat o to, aby získali kontrolu nad magickým vírem. Namísto toho budou pátrat po devíti Nagashových knihách. Poté, co je naleznou, bude jejich cesta zakončena podobně jako příběhy ostatních účastníků kampaně velkolepou bitvou, po jejímž absolvování budou mít vítězství prakticky jisté. 

Stejně jako jiné národy i Tomb Kings budou těžit speciální surovinu (kanopy), potřebnou k náboru slavných králů, legendárních jednotek, provozování osobitých frakčních rituálů a výrobě magických artefaktů, které svou silou leckdy zastíní moc dosud prezentovaného vybavení ze základní hry. Vedle nové, pro vývoj nezbytné substance vám Rise of the Tomb Kings nabídne také velmi osobitě navržený vývojový strom technologií, v jehož rámci nebudete vyvíjet nové věci, nýbrž objevovat dávná tajemství vašeho lidu, jež byla kvůli válkám a činům mocného nekromanta Nagashe na řadu dekád zapomenuta. 

Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; gameplay: bitva Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; gameplay: bitva, vojevůdce

Elementární spektrum jednotek nové frakce prozatím nebylo plně odhaleno. Detailněji vám ho tedy nastíníme až v následujících týdnech skrze jednu z aktualizací. Prozatím s jistotou víme snad jen to, že na bojištích v Rise of the Tomb Kings nalezneme kostlivé válečníky, chemrianské válečné sfingy, kostlivé bojové vozy, hrobové škorpiony, ushabti a hierotitány, kteří jsou schopni kosit své nepřátele pomocí silného laserového paprsku vycházejícího z jejich prázdných očních důlků.

Fanoušky Egypta Rise of the Tomb Kings jistě nadchne

Placený obsahový balíček Rise of the Tomb Kings nevypadá na první pohled vůbec zle. Hráčům vlastnícím Total War: Warhammer 2 by měl po zakoupení dát možnost hrát za dlouho očekávané Tomb Kings, kteří se objeví jak v hlavní kampani, tak i v nedávno přidaném bezplatném DLC Mortal Empires. Total War: Warhammer 2 – Rise of the Tomb Kings by k nám mělo na PC dorazit 23. ledna 2018. 

Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings; bitva, vojevůdce

Střet vojsk je u Tomb Kings a ještěrů fakticky nevyhnutelný. Primární otázkou tím pádem je, která ze dvou soupeřících stran bude mít v boji navrch.


P-DC1-WEB18