Jak si vybrat vhodné napojení?
V portálu v sekci „Nastavení logistiky“ je potřeba zvolit způsob napojení – jak nám budete zasílat data o dostupnosti produktů a kde budete spravovat objednávky. Možnosti jsou následující:
1. Alza Marketplace
- Objednávky spravujete přímo v portálu Alza Marketplace.
- Je nutné mít k dispozici XML feed, který obsahuje povinné parametry o produktech, se kterými se chcete zapojit na Marketplace (viz návod zde). Pomocí tohoto XML feedu jsou nám zasílány data o cenách a dostupnosti produktů.
- Tato varianta je zdarma a je vhodná pro malé i střední prodejce.
2. Doplňky
- Doplňky slouží k přímému napojení e-shopů a ERP systémů na Alza Marketplace.
- Data o produktech a objednávky jsou automaticky synchronizována s využívaným systémem nebo e-shopem.
- Doplněk je pro podporované systémy obdobou API napojení (vše je automatizované).
- Doplňky naleznete na stránkách Alza Marketplace.
3. Integrátoři
- Platformy poskytující napojení přes vlastní aplikaci, která zajišťuje zpracovávání objednávek a zasílání základních dat o produktech.
- Data o produktech jsou nejčastěji nahrávána pomocí připojení produktového feedu nebo je možné produkty přidat manuálně (bez feedu).
- Objednávky spravujete přímo s aplikaci integrátora.
- Integrátory naleznete na stránkách Alza Marketplace.
4. API
- Vhodné pro velké prodejce, kteří mají větší množství produktů nebo vlastní IT tým.
- Přímé spojení se systémem Alzy, ve kterém se automaticky synchronizují objednávky a produktové informace.
- Hlavní výhodou této varianty je automatizace všech procesů.
- API dokumentace je dostupná zde.
- Tato varianta je časově i technicky nejnáročnější.
Potřebujete poradit? Jsme zde pro vás. Napište nám na e-mail [email protected]