Obnovit stránku

Prodloužili jsme otevírací dobu našich prodejen, ale pokud nemáte cestu kolem, objednávky nad 2 000 Kč stále doručujeme zdarma!

SONY

Reklamace zboží značky Sony

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží

Název servisuTelefonAdresa
Servisní centrum s.r.o.
 +420 272 650 240
190 00 Praha 9 – Libeň, Drahobejlova 2391/13

Vyhledat další nejbližší servis můžete ZDE.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


 

Zpět
WEB7